Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

داستان MBA چیست...!؟

حواشی دانشگاه الزهرا در صدور مدارک حرفه‌ای بازار سرمایه

بورس24 : مدارک حرفه‌ای بازار سرمایه همیشه مورد بحث نهادهای مالی بوده و آن ها عموما تمایل به پذیرش کارمندانی دارند که این مدارک را داشته باشند ، چند سال پیش سازمان بورس با کمک دانشگاه ها طرحی را اجرایی کردند که طی آن دانشگاه های الزهرا، خوارزمی، علامه و سازمان مدیریت صنعتی دوره‌‌ای با نام دوره MBA بازار سرمایه را برگزار کرده و دانش پذیران پس از انمام این دوره با کسب معدل حداقل 17 می‌توانند علاوه بر مدرک MBA دو مدرک تحلیلگری و اصول بازار سرمایه را نیز اخذ نمایند.

اما چند روزی است که شایعاتی وجود دارد که به نظر می رسد دانشگاه الزهرا به عنوان یکی از مراکز برگزارکننده دوره  با سازمان بورس به توافق نرسیده اند، بررسی های بورس24 نشان می دهد که دانشگاه الزهرا به سازمان بورس بدهی دارد و به نظر دلیل تاخیر در صدور مدارک برای دانش‌پذیران این دوره به این موضوع مربوط است.

تاکنون این مدارک برای دانش پذیران این دوره ها صادر نشده چرا که بسیاری از افرادی که یکسال از فارغ التحصیلی آن ها می گذرد، هنوز نتوانسته‌اند مدارک حرفه‌ای بازار سرمایه را از این دانشگاه اخذ کنند.

به همین دلیل بورس24 با مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس به گفت و گو نشست و از وی در این خصوص سوال پرسید.

حمید اسکندری مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس در این خصوص گفت: مذاکراتی با دانشگاه الزهرا انجام شده که سریعتر این موضوع رفع شده و مدارک برای این دانش پذیران صادر شود. ابهاماتی وجود داشت که ما به عنوان شرکت مدیریت و آموزش بورس پیگیر آن بوده و در نظر داریم سریعا" رفع شود.

وی افزود: هفته گذشته جلسات خوبی با مسئولین این دانشگاه برگزار شد و صدور مدارک دوره اول این دانشگاه طی هفته آتی صادر خواهد شد، تمام تلاش ما این است که دانش پذیران از این موضوع متضرر نشوند.

اسکندری در پاسخ به این سوال که سایر دوره های این دانشگاه چه تکلیفی دارند، گفت: تلاش می شود که این موضوع نیز رفع شود، فعلا" دوره اول مدارکشان صادر خواهد شد و برای سایر دوره ها نیز جلساتی برگزار شده که به زودی مشکل صدور مدارک این دانش پذیران نیز رفع شود. ما نمی خواهیم به دانش پذیران ضربه ای وارد شود چرا که می دانیم سایر مراکز برگزار کننده دوره MBA بازار سرمایه، مدارک را برای شرکت کنندگان این دوره سریعا صادر می‌کنند.

وی تاکید کرد: ما به دانشگاه الزهرا توجه ویژه داشته و به دنبال آن هستیم به زودی مشکل رفع شود. جلسات خوبی برگزار شده و امیدواریم نتیجه بخش باشد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24