Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

امید می رود شاهد تغییرات اساسی در اقتصاد به ویژه در شرکت های دانش بنیان باشیم محمود گودرزی مدیر عامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران، امروز در همایش «شرکت‌ های دانش‌ بنیان، بازار سرمایه، دورنمای آینده» گفت...

گودرزی: نام گذاری سال جاری حکایت از تغییر نگاه در بیزینس پلن گروه حاکمیت دارد

بورس24 : همایش «شرکت‌ های دانش‌ بنیان، بازار سرمایه، دورنمای آینده»، بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ در ساختمان بورس تهران واقع در سعادت‌ آباد آغاز شد.

در این همایش سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌ جمهوری، مجتبی توانگر نماینده مجلس شورای اسلامی، مجید عشقی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و محمود گودرزی مدیر عامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران، جلال مشاور وزیر اقتصاد و امور دارایی در این همایش به سخنرانی پرداختند.

محمود گودرزی در ابتدای این نشست با اشاره به هدف برگزاری این نشست اظهار کرد: بورس تهران با همکاری نظام صنفی یارانه ای این همایش را با هدف ایجاد گفتمان مشترک و فضایی برای تبادل نظر میان فعالان و مسوولان بازار سرمایه و شرکت های دانش بنیان برگزار کرد.

مدیر عامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران با اشاره به نامگذاری این سال به سال تولید دانش بنیان، تصریح کرد: نام گذاری سال جاری حکایت از تغییر نگاه در بیزینس پلن گروه حاکمیت دارد و امید می رود شاهد تغییرات اساسی در اقتصاد به ویژه در شرکت های دانش بنیان باشیم.

این مدیر اجرایی ارشد در بازار سرمایه با مروری بر آمار شرکت های دانش بنیان در کشور گفت: تا اکنون ۷۰۰۰ شرکت دانش‌ بنیان در کشور به ثبت رسیده که ۶۵ درصد از آنها به درآمدهای عملیاتی رسیده اند.

او ادامه داد: در سال ۲۰۲۲ حدود ۴۶ درصد از GDP کل کشورهای دنیا در حوزه اقتصاد دیجیتال است که این عدد در ۴ سال گذشته حدود ۱۶ درصد بوده است؛ این موضوع نشان از تغییر شگرف در اقتصاد کشورها دارد.

به گفته گودرزی، بر اساس پیش بینی‌ های انجام شده در سال ۲۰۲۳ شاهد سهم ۵۳ درصدی از اقتصاد دیجیتال در تولید ناخالص جهانی خواهیم بود که این امر موضوع شرکت‌ های دانش بنیان به‌ ویژه حوزه اقتصاد دیجیتال را بسیار مهم کرده است. 

برای گرفتن سبد سهام پیشنهادی  خود روی لینک کلیک کنید↪️

برای اطلاع از بورس امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

برای دیدن نبض بازار بورس ایران روی لینک کلیک کنید.↪️

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24