Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مهدی بنانی مدیر کل بازار بدهی وزارت اقتصاد درباره مزیت های برپایی نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت: نمایشگاه این فرصت را فراهم می کند که فعالین حوزه مالی با کارکرد ها و همچنین کار های جدیدی که در این حوزه انجام شده و نیز با ایده هایی که شرکت ها و نهاد های گوناگون و نوآوری هایی که دارند آشنا شوند و از ظرفیت های یکدیگر استفاده کنند.

توضیحات مدیرکل بازار بدهی وزارت اقتصاد درباره دو روش فروش اوراق

بورس24 : مهدی بنانی مدیر کل بازار بدهی وزارت اقتصاد درباره مزیت های برپایی نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت: نمایشگاه این فرصت را فراهم می کند که فعالین حوزه مالی با کارکرد ها و همچنین کار های جدیدی که در این حوزه انجام شده و نیز با ایده هایی که شرکت ها و نهاد های گوناگون و نوآوری هایی که دارند آشنا شوند و از ظرفیت های یکدیگر استفاده کنند.

در ضمن برپایی نمایشگاه فرصتی مناسبی برای دیدار کسانی که در این حوزه مشغول فعالیت هستند و این حوزه را رو به جلو می برند خواهد بود.

بنانی درباره توافق برای معاملات اوراق نیز گفت: در این زمینه بیشتر بحث فروش اوراق مطرح است و همچنین به معرفی فرصت های سرمایه گذاری که در اوراق دولت داشته ایم پرداخته خواهد شد، که در قالب خرید اوراق در حراج های هفته بعدی یا خرید اوراق در قالب قرارداد های پذیره نویسی است.

این دو روش فروش را داریم و بحث هایی که مطرح است این است که چطور می توانند در فرایند هایی همچون خرید اوراق دولتی و حراج های هفتگی فروشی که در روز های سه شنبه انجام می شود ظاهر شوند و چه شرکت هایی در مظنه گیری های مربوط به نرخ قرارداد های پذیره نویسی می توانند در دو حوزه، با در نظرگرفتن این که کدام یک برایشان مناسب باشد مشارکت کنند.

همچنین لازم به ذکر است در خصوص قرارداد های پذیره نویسی، چون طبق قانون بودجه معاف از مالیات است، از این فرصت استفاده کرده  تا آنهایی که حوزه کارشان در ارتباط با اوراق است از مزیت معافیت مالیاتی استفاده کنند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24