Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

در آغاز جلسه مجید ضیائی مدیر عامل مس باهنر در خصوص عملکرد مالی، وضعیت تولید کارخانه ها و دیگر اقدامات شرکت در قالب گزارش عملکرد سه ماهه مطالبی ارایه کرد...

جلسه ارزیابی عملکرد سه ماهه مس باهنر برگزار شد / افزایش در تناژ تولید ۳۱ درصد، مقدار فروش ۲۱ درصد، صادرات ۵۷ درصد

بورس24جلسه ارزیابی عملکرد سه ماهه مس شهید باهنر با حضور مدیران ارشد تاصیکو و مدیران شرکت مس شهید باهنر به صورت حضوری و ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

جلسه ارزیابی عملکرد دوره سه ماهه این شرکت با حضور معاونین و مدیران تاصیکو و مدیر عامل، رئیس هیات مدیره و دیگر مدیران و معاونت های مس شهید باهنر به صورت حضوری و ویدئو کنفرانسی در کرمان و تهران برگزار شد.

در آغاز جلسه مجید ضیائی مدیر عامل مس باهنر در خصوص عملکرد مالی، وضعیت تولید کارخانه ها و دیگر اقدامات شرکت در قالب گزارش عملکرد سه ماهه مطالبی ارایه کرد. 

? بر اساس این گزارش سود خالص شرکت نسبت به دوره مشابه در سال گذشته  ۴۸  درصد افزایش داشته است، همچنین این آمار نشان می دهد، سود ناخالص شرکت ۵۸ درصد، فروش ریالی ۶۰ درصد ، سود عملیاتی ۵۶ درصد و مقدار تولید ۲۱ درصد افزایش داشته است.

ضیائی همچنین اظهار داشت، درحالی که مقدار تولید این شرکت در سه ماهه ابتدایی ۱۴۰۰،  معادل ۶۵۰۳ تن بوده، در سه ماهه ابتدایی ۱۴۰۱ این عدد به ۸۵۲۶ تن رسیده  که رشد ۳۱ درصدی را نشان میدهد و توانسته ۱۱ درصد از بودجه محقق شده پیشی بگیرد. 

مدیر عامل مس باهنر در خصوص وضعیت صادرات شرکت نیز اعلام داشت این شرکت در سه ماهه نخست سال جاری توانست تناژ صادرات خود را ۵۷ درصد افزایش دهد که البته بدلیل مشکلات تامین و نرخ بالاتر کاتد ملی مس نسبت به LME متاسفانه روند شش ماهه به این نحو نخواهد بود. 

درادامه این جلسه، پرورش معاون امور شرکتهای صدرتامین ضمن تشکر از عملکرد خوب و ارزشمند مس باهنر در دوره عملکردی ۳ ماهه ابتدای سال جاری از کارگران و مدیران مس باهنر قدردانی و بر رشد و گسترش بازارهای صادراتی تاکید کرد.

وی در ادامه از اقدامات بموقع در جریان سیلاب اخیر تشکر کرد و گفت : حضور بموقع برای مدیریت حادثه اخیر توانست از خسارات شدید به مس باهنر جلوگیری کند. 

رشیدی مدیر برنامه ریزی و توسعه هلدینگ صدرتامین نیز عملکرد شرکت در سه ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱ را خوب و ستودنی دانست و اظهار داشت: در این دوره نیز همچون سالهای اخیر شاهد اقدامات مثبت و افتخار آمیزی در صنایع مس شهید باهنر هستیم. 

گفتنی است در این در جلسه علاوه بر معاون شرکتها و مدیر برنامه ریزی و توسعه صدر تامین ، معاون پشتیبانی و تامین مالی ، مدیر مالی ، مدیر سرمایه گذاری صدرتامین نیز حضور داشتند.  

برای اطلاع از گزارشات بورس امروز  روی لینک کلیک کنید.↪️

برای مشاهده نقشه بازار بورس امروز روی لینک کلیک کنید↪️

برای اطلاع از اینده بازار بورس ایران از اینجا کلیک کنید ↪️

منبع خبر: روابط عمومی 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24