Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بازار بورس ایران بازار محدودیت‌ها است. بی شک اگر تجربه معامله در این بازار را داشته باشید، سفارشات شما با خطاهای اجرای سفارش مانند پایان زمان سفارش‌گیری، محدوده زمانی ارسال سفارش معتبر نیست، حجم وارد شده بیشتر از حجم مجاز است، قیمت وارد شده در محدوده مجاز نیست و …. مواجه شده‌اید.

الگوریتم ها محدودیت های اجرای سفارش را رفع می کنند

بورس24 : بازار بورس ایران بازار محدودیت‌ها است. بی شک اگر تجربه معامله در این بازار را داشته باشید، سفارشات شما با خطاهای اجرای سفارش مانند پایان زمان سفارش‌گیری، محدوده زمانی ارسال سفارش معتبر نیست، حجم وارد شده بیشتر از حجم مجاز است، قیمت وارد شده در محدوده مجاز نیست و …. مواجه شده‌اید.

اما نقش الگوریتم‌ها در رفع این محدودیت‌ها چیست؟

الگوریتم ها و رفع محدودیت های اجرای سفارش

محدودیت‌هایی در بورس ایران وجود دارد که بیشتر آن‌ها، در بازارهای رایج مالی دیگر جایی ندارند. این محدودیت‌ها موجب کم عمق شدن بازار می‌شوند و در عمل هم ثابت شده که به کنترل هیجانات کمک چندانی نمی‌کنند و شرایط را پیچیده‌تر می‌کنند. محدودیت‌هایی که معامله‌گران هنگام معامله با آن‌ها مواجه می‌شوند عبارت است از:

  • امکان ثبت سفارش روز، فقط در زمان معاملات بازار وجود دارد و خارج از این زمان امکان سفارش‌گذاری وجود ندارد.
  • جهت ارسال سفارش در هر روز، باید طبق دامنه نوسان آن روز سفارش را ارسال کنید و خارج از آن بازه امکان ثبت سفارش وجود ندارد. 
  • اگر سفارش شما بیشتر از حجم مجاز در هر بار ارسال سفارش باشد، باید سفارشات خود را تقسیم کنید. 

برای حل هر کدام از این چالش‌ها، شرکت تحلیلگر امید، الگوریتمی را طراحی کرده است. 

اگر قصد دارید سهام خود را در سه روز آینده، در قیمت مدنظرتان، به فروش برسانید و همچنین تمایلی به معامله در صف خرید یا فروش ندارید، کافی است از الگوریتم تریدر زمانی استفاده کنید. ثبت این الگوریتم کمتر از یک دقیقه زمان می‌برد و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید می‌توانید الگوریتم را ثبت کنید. همچنین هیچ محدودیتی در حجم وارد شده جهت معامله وجود ندارد و دیگر نیازی به تقسیم سفارشات خود ندارید.

 حال اگر تمام سفارشات شما از جنس سفارش فوری حذف باشد ولی سایر شروط بالا برقرار باشد (در قیمت مدنظر ، در سه روز معاملاتی و در صف‌های خرید‌و‌فروش معامله‌ای صورت نگیرد) می‌توانید از الگوریتم دارکوب زمانی استفاده کنید.

این الگوریتم هم، مانند تریدر زمانی، زمان پایان سفارش، قیمت و حجم مدنظر شما را لحاظ می‌کند. همچنین امکان مشخص کردن تمایل یا عدم تمایل، برای معامله در صف را به شما می‌دهد.

اگر سامانه معاملاتی شما مجهز به الگوریتم است، می‌توانید با خیالی آسوده، زمان خود را مدیریت کنید و دیگر نیازی به رصد لحظه به لحظه بازار ندارید.

منبع خبر: اطلاع رسانی تبلیغی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24