Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

دکتر نادری مدیر عامل صدر تامین در جریان بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه تاسیسات و وسایل گرمایشی و سرمایشی با حضور در غرفه این شرکت؛ مس باهنر را یکی از مهم ترین شرکت های صدر تامین در گروه معدن و صنایع معدنی دانست و افزود: در صدد هستیم فعالیت های این شرکت را به ویژه در محصولات جدید و دانش بنیان توسعه دهیم...

مدیر عامل صدر تامین: مس شهید باهنر در شاخص های مالی و تولید محصولات جدید و دانش بنیان کارنامه موفقی داشته است

بورس24 : دکتر نادری مدیر عامل صدر تامین در جریان بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه تاسیسات و وسایل گرمایشی و سرمایشی با حضور در غرفه این شرکت؛ مس باهنر را یکی از مهم ترین شرکت های صدر تامین در گروه معدن و صنایع معدنی دانست و افزود: در صدد هستیم فعالیت های این شرکت را به ویژه در محصولات جدید و دانش بنیان توسعه دهیم.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین توسعه صنایع تبدیلی را از برنامه های پیش رو در این مجموعه دانست و افزود: امیدوارم صنایع مس باهنر در سال جاری بر پایه اقتصاد دانش بنیان، اشتغال آفرینی خوبی در سطح منطقه ایجاد کند. 

دکتر نادری فلز مس را از فلزات بسیار با اهمیت در اقتصاد صنعتی کشورها دانست و با اشاره به ظرفیت بالای معدنی این فلز در مناطق مختلف از جمله در استان های آذری زبان کشور گفت: مس باهنر با همکاری صنایع ملی مس میتواند در این مناطق سرمایه گذاری کند.

وی مهم ترین سرمایه در صنایع مس باهنر را نیروی انسانی خلاق و باانگیزه معرفی کرد و گفت باید زمینه رشد این نیرو ها را براساس نیاز های اقتصادی کشور فراهم کرد.

در بازدید مدیر عامل صدر تامین که آقایان پرورش معاون امور شرکت ها و سموعی مدیر روابط عمومی صدر تامین نیز حضور داشتند، ضیائی مدیر عامل مس باهنر گزارش مختصری از وضعیت برنامه های شرکت مس باهنر ارائه نمود.

بر اساس این گزارش، نشست مشترک مدیران عامل صدر تامین و مس باهنر با تنی چند از مشتریان محصولات مس باهنر از دیگر برنامه بازدید دکتر نادری بود. 

گفتنی است مس شهید باهنر با حضور در نمایشگاه های مختلف از جمله تاسیسات و وسایل گرمایشی و سرمایشی ، فضای نمایشگاهی خود را به پایگاهی مناسب برای تبادل نظر مشتریان محصولات این شرکت و مدیران بخش های مختلف آن تبدیل نموده است. 

عکس

منبع خبر: روابط عمومی مس باهنر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24