Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در خصوص پرداخت بهای کارشناسی حکم خلع ید بخشی از اراضی شرکت شفاف سازی نمود.

«غشاذر» از پرداخت بهای کارشناسی حکم خلع ید اراضی شرکت خبر داد

به گزارش کدال نگر بورس24 ، شرکت  شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در خصوص پرداخت بهای کارشناسی حکم خلع ید بخشی از اراضی شرکت شفاف سازی نمود.

شرکت بیان داشت  پیرو افشای اطلاعات با اهمیت در خصوص اجرای حکم خلع ید بخشی از اراضی تحت تصرف شرکت به مساحت 34500 مترمربع که مکاتبات، پیگیری و مراجعات مکرر به دادگستری کل استان و طرح موضوع با ریاست محترم دادگستری انجام و موضوع در جلسه ی مورخ 1401/2/26 کمیته حمایت قضائی از سرمایه گذاری استان مطرح، و مصوب شد در راستای حمایت از تولید اگر شرکت پگاه قیمت کارشناسی شده ی روز اراضی (قیمت کارشناسی شده ی اراضی توسط هیات سه نفره ی کارشناسان رسمی دادگستری به مبلغ 120،750 میلیون ریال )را بپردازد خلع ید و اجره المثل، به کلی منتفی و کان لم یکن شود.

طی صورتجلسه فوق العاده هیأت مدیره مقرر گردیده بود با اخذ موافقت سهامدار عمده نسبت به پرداخت مبلغ مذکور تصمیم گیری گردد که با عنایت به اعلام موافقت سهامدارعمده مبنی بربلامانع بودن اجرای پیشنهاد مصوبه صورتجلسه هیأت مدیره فوق العاده ، هیأت مدیره این شرکت طی صورتجلسه فوق العاده با در نظر گرفتن جمیع جهات و صرف و صلاح شرکت و به منظور جلوگیری از بروز لطمات اقتصادی حاصل از توقف تولید و فروش محصول ناشی از اجرای حکم خلع ید با پرداخت مبلغ مذکور طی مهلت تعیین شده موافقت نمود. لذا با پرداخت بهای کارشناسی شده اراضی ضمن منتفی و کان لم یکن شدن خلع ید و اجره المثل و حل مشکل معارضین بطور کلی ، که از سال 1380 با خرید این اراضی، به این شرکت منتقل گردیده بود، تهدیدات مربوط به اجرای این حکم که بخش های از انبار محصول ، سکوی بارگیری ، پروژه در حال احداث شیر خشک ، ساختمان بازارگستر و بخشی از انبار مواد را در بر گرفته و موجب آسیب های اقتصادی حاصل از توقف تولید و فروش محصول می گردید نیز رفع می شود. همچنین بمنظور احقاق حق این شرکت پیگیری های قانونی و مقتضی نسبت به مطالبه مبلغ پرداخت شده مذکور وخسارات آن از اداره کل منابع طبیعی استان صورت خواهد گرفت که در صورت کسب هرگونه نتیجه مراتب به استحضار سهامداران محترم خواهد رسید.

غ

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24