Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

ریل پرداز نوآفرین یکی از شرکت های حمل و نقل ریلی مسافری کشور است که برای اولین بار قطارهای 5 ستاره فدک را  به حمل و نقل ریلی کشور اضافه کرد.

«حآفرین» 25 واگن به ناوگان مسافری خود اضافه می کند

بورس24 : ریل پرداز نوآفرین یکی از شرکت های حمل و نقل ریلی مسافری کشور است که برای اولین بار قطارهای 5 ستاره فدک را  به حمل و نقل ریلی کشور اضافه کرد.

این شرکت با توجه به خدماتی که در حوزه حمل و نقل ریلی ارائه می دهد همواره مورد تقاضای مسافران علاقه مند به سفرهای ریلی است.

میلاد همایونی زاده معاون بازاریابی و فروش حآفرین درباره آخرین وضعیت خدمات و ناوگان در ریل پرداز نو آفرین به بورس24 گفت: در حال حاضر حآفرین 9 واگن در سیر دارد و روزانه حدود 3700 نفر مسافر را از مبادی مختلف منتقل می کند.

وی در ادامه افزود: در ماه های اخیر با توجه به شرایط موجود تلاش شد تا ضریب اشغال قطارها در محدوده 85 درصد باقی بماند و متوسط قیمت سیر مسافر را نیز به منظور حفظ ضریب اشغال قدری تعدیل کردیم اما با توجه به شرایط اقتصادی موجود و افزایش قابل توجه هزینه ها که در گزارش های مالی ما نیز مشخص است رایزنی های خوبی در راستای اصلاح قیمت ها متناسب با شرایط داشتیم.

همایونی گفت: در حال حاضر قیمت پرواز و هتل ها با رشد قابل ملاحظه ای همراه بوده است و ما نیز با توجه به خدماتی که ارائه می دهیم در تلاش برای رفع محدودیت های قیمت هستیم.

وی ادامه داد: افزایش قیمت پرواز ها فرصت خوبی برای ما ایجاد می کند و  منجر به افزایش اقبال  مسافران به سفرهای ریلی خواهد بود. ما نیز برنامه های خوبی را برای این افزایش تقاضا برای جذب حداکثری مسافر پیش بینی کردیم تا از این فرصت حداکثر استفاده را داشته باشیم. با توجه به میزان تقاضا برای دریافت خدمات مسافری ریلی در برنامه داریم تا سال آینده 25 واگن به ناوگان در سیر مجموعه اضافه کنیم. در حال حاضر مسیرهای اصفهان، یزد، بندرعباس، تهران به مشهد عمده مسیر حرکت قطارهای ماست که به زودی مسیر بندرعباس تهران یا مسیر دیگری را اضافه خواهیم کرد.

همایونی در خصوص جدیدترین برنامه های ریل پرداز نو آفرین در حوزه حمل مسافر و تنوع دهی خدمات این طور توضیح داد و گفت: به طورجدی پیگیر راه اندازی حمل بین المللی و ورود به بازار حمل توریست هستیم. بسته های جذابی را نیز برای توریست ورودی به ایران طرح ریزی کردیم و مخاطبان هدف ما نیز هدف مسافران ورودی از کشورهای عراق، هند، پاکستان و آذربایجان است که پتانسیل بسیار خوبی را از نظر درآمدی در مجموعه فعال خواهد کرد.

وی گفت: از طرفی در کنار توسعه ناوگان برنامه توسعه بازار با هدف ایجاد وفاداری در مسافران جدید که با توجه به افزایش قیمت پروازها به سمت دریافت خدمات ریلی منتقل می شوند هستیم با رویکرد افزایش خدمات در قالب باشگاه مشتریان، فروش اعتباری اقساطی، خدمات ترنسفر مسافر، خدمات هتل، خدمات سوغات، خدمات سرگرمی و .... در تمام این بخش ها طرح های توسعه فعال شده است تا رضایتمندی مشتریان را بیش از پیش تامین کند.

وی به وصول مطالبات مشمول ماده 12 هم اشاره کرد و گفت: بر  اساس این ماده قانونی انتظار داریم در آینده نزدیک مطالبات ما از محل صرفه جویی در سوخت و موارد مشمول این ماده قانونی از دولت وصول شود که این موضو ع نیز تاثیر خوبی بر درآمد های ما خواهد داشت.

همایونی در پایان گفت: در مجموع با توجه به نزدیکی به تعطیلات سال نو ، فروکش کردن ملاحظات مربوط به کرونا از سوی مسافران، افزایش هزینه های سفرهای هوایی، رایزنی برای اصلاح نرخ بلیط و موارد این چنینی پیش بینی می شود که شاهد فعال شدن پتانسیل های خوبی در مجموعه باشیم. همچنین در راستای تنوع دهی به خدمات و ورود به بازار های جدید در تلاشیم تا تمام خدمات مربوط به زنجیره گردشگری را در مجموعه فعال کنیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24