Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان با حضور اکثریت سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی برگزار شد.

مجمع «فگستر» 340 ریال سود تقسیم کرد

بورس24 : جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان با حضور اکثریت سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی برگزار شد.

خلوص 99.99 درصدی محصولات حفظ می شود

در ابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت گزارشی از هیئت مدیره را قرائت کرد و بیان داشت: شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان مصمم است با رعایت تمامی موارد زیست محیطی و صنعت سبز، تولیدات خود را از نظر کیفی به خطوص 99.99 درصد رسانده و حفظ نماید و با برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای کاهش هزینه های تولید و افزایش راندمان  و تولید بهینه محصول، شرایط بهتر برای سودآوری بیشتر برای شرکت ایجاد کند.

وی با اشاره به اهداف کلان شرکت گفت: ثبات و ایجاد زمان مناسب تر و بهتر برای عملیات فرآیندی جهت افزایش بیشترین راندمان های عملیاتی، افزایش امکان تدارکات و پشتیبانی و ثبات در تولید، اصلاح فرآیند در جهت افزایش راندمان و توسعه بازارهای هدف و حضور بیشتر در بازارهای جهانی از جمله اهداف شرکت به حساب می آیند.

اهداف شرکت

وی گفت: توسعه و بهبود واحد کیک شوئی جهت افزایش بهره وری تولید، احداث ایستگاه گاز و ایجاد خط تولید پایلوت به زودی در شرکت اجرایی می شود همچنین فرصت‌ها شامل بررسی و حصول روش‌ها و مواد جایگزین در فرآیند تولید با توجه به وضعیت بازار تامین و کاهش وابستگی، بررسی و تحقیق چگونگی مصرف خاک‌های سولفوره و ارائه راهکارهای لازم با توجه به میزان خاک‌های موجود در کشور و محدودیت‌های مصرف در حال حاضر هستند.

اقدامات سال 1401

مدیرعامل شرکت در ادامه عنوان کرد: محدودیت در تامین ماده اولیه (خاک و کنستانتره)، محدودیت نوع و مقدار مواد اولیه، نابسامانی نحوه انتقال ارز و تحریم‌های بین‌المللی مهم‌ترین چالش‌های شرکت هستند که باید مدیریت شوند و ما با تمام محدودیت ها توانستیم در سال مورد گزارش ثبت برند داخلی و خارجی HIGT، دستیابی به بازارهای اروپا در پساتحریم، تنوع در بازارهای داخلی و خارجی شامل ایتالیا، کره جنوبی، چین، هند، پاکستان، امارات، ترکیه، قطر، اندونزی، تایوان و تایلند را داشته باشیم.

وی افزود: تولید سال ۱۴۰۱ نسبت به ظرفیت اسمی کاهش داشته است و ما درخواست افزایش تولید به ۱۲هزار تن را به اداره صمت زنجان ارائه‌ کردیم اما هنوز جوابی نگرفتیم، ضمن اینکه هیات مدیره پیگیر دریافت پروانه بهره‌برداری درخصوص افزایش تولید است.

نرخ ها چگونه تعیین می شود؟

وی گفت: لازم به ذکر است که قیمت‌ها براساس نرخ LME و براساس نرخ‌های ارز رسمی تعیین می‌شود و ما در 6 سال اخیر 60 درصد از محصولاتمان را صادر می کردیم، ضمنا گسترش روی ایرانیان در تولید شمش روی جایگاه سوم کشور را دارد.

در ادامه بازرس قانونی گزارش خود را قرائت کرد و اظهار نظر مقبول نسبت به صورت های مالی ارائه شد.

پس از آن رئیس مجمع خاطر نشان کرد: به دلیل اهداف کلان شرکت در جهت افزایش تولید و بهره وری بهتر است سود در شرکت باقی بماند.

در پایان نیز به ازای هر سهم 340 ریال سود بین سهامداران تقسیم شد و این موضوع به تصویب مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت رسید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24