Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیر پروژه توثیق الکترونیک شرکت سپرده‌گذاری گفت: اکنون تمام سرویس‌های مربوط به توثیق سهام جهت بهره‌برداری در اختیار بانک‌ها قرار داده شده است.

آخرین جزئیات از امکان وثیقه‌گذاری سهام اعلام شد

بورس24 : مدیر پروژه توثیق الکترونیک شرکت سپرده‌گذاری گفت: اکنون تمام سرویس‌های مربوط به توثیق سهام جهت بهره‌برداری در اختیار بانک‌ها قرار داده شده است.

سمیه محمدی، مدیر پروژه توثیق الکترونیک شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در خصوص سامانه ستاره گفت: خدمت توثیق سامانه ستاره از تاریخ ۵ مرداد ماه ۱۴۰۱ توسط شرکت سپرده گذاری عملیاتی شد و بانک مهر ایران به عنوان اولین بانک این خدمت را به ذینفعان خود ارائه نمود. اکنون تمام سرویس‌های مربوطه جهت بهره برداری در اختیار بانک‌ها قرار داده شده است.

محمدی در خصوص اتصال سایر بانک‌ها به سامانه ستاره افزود: بانک‌های «صادرات، ملت، پارسیان و شهر» اقدامات مهمی در این راستا انجام داده اند. لیکن زمان بهربرداری از این خدمت از سوی بانک‌ها باید اعلام شود و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اطلاعات دقیقی ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان توثیق سهام در اختیار همه بانک‌ها است، گفت : همه بانک‌هایی که متقاضی دریافت این خدمت بوده اند کلیه اقدامات مورد نیاز جهت برقراری ارتباط آنلاین را انجام داده اند و از این خدمت استفاده می‌کنند.

محمدی در پاسخ به این پرسش که آیا توثیقی با سهام در سامانه ستاره تاکنون ثبت شده اظهار داشت: بانک مهر ایران وثایقی را به پشتوانه سهام در بستر توثیق مکانیزه ستاره انجام داده است.

منبع خبر: روابط عمومی سمات

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24