Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

قادر معصومی، مدیر نظارت بر بورس ها و بازارهای سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت و گو با بورس ۲۴: در مورد مدیریت فعالیت بازارگردان در سازمان کارهایی در حال انجام است. در مورد مدیریت و فعالیت بازارگردان‌ها یک نقشه راهی ترسیم شده و در بلند مدت به حالت خیلی استانداردی نزدیک به استانداردهای دنیا تبدیل خواهد شد.

معیارهای بازارگردانی در بورس تهران تغییر می کند

بورس24 : عملکرد بازارگردان ها اخیرا بسیار مورد انتقاد قرار گرفته و برخی از فعالان بازار معتقدند بازارگردان ها مانع رشد قیمت سهم ها می شوند. در بسیاری از موارد هم پیش آمده که سازمان بورس برای جلوگیری از فشار فروش ایجاد شده در بازار، اعلام کرده بازارگردان ها ملزم به ایفای تعهد فروش خود نیستند. حتی چند روز پیش هم برای جلوگیری از فشار فروش، سازمان بورس برای اولین بار فروش بازارگردان ها را ممنوع اعلام کرد.

قادر معصومی، مدیر نظارت بر بورس ها و بازارهای سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت و گو با بورس24 درخصوص این موضوع گفت: در مورد مدیریت فعالیت بازارگردان در سازمان کارهایی در حال انجام است. در مورد مدیریت و فعالیت بازارگردان‌ها یک نقشه راهی ترسیم شده و در بلند مدت به حالت خیلی استانداردی نزدیک به استانداردهای دنیا تبدیل خواهد شد.

وی گفت: تا جایی که می‌توانیم با این تصمیمات موقت کار را مدیریت می‌کنیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن به یک تصمیم جامع برسیم.

معصومی ادامه داد: به این سمت می رویم که برنامه بازارگردانی بر اساس همان ساختارهایی که در دنیا عرف است، برود و اینکه کارمزدی هم اگر برای بازارگردان‌ها تعریف می‌شود براساس عملکردشان باشد نه براساس دارایی‌های‌شان.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24