Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک اجاره شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه که مهم ترین پروژه تجلی توسعه معادن و فلزات محسوب می شود، به مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان از طریق بورس تهران از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲.۱۲.۱۵ به مدت سه روز کاری عرضه عمومی خواهد شد.

عرضه ۱۵۰۰ میلیارد تومان صکوک اجاره برای مهم ترین پروژه «تجلی»

بورس24 : با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک اجاره شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه که مهم ترین پروژه تجلی توسعه معادن و فلزات محسوب می شود، به مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان از طریق بورس تهران از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲.۱۲.۱۵ به مدت سه روز کاری عرضه عمومی خواهد شد.

صکوک اجاره ۱۵۰۰ میلیارد تومانی این شرکت با نمادهای صرمد612، صرمد062 و صرمد62 با استفاده از خدمات شرکت تامین سرمایه امید، صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی افتخار حافظ و تامین سرمایه کیمیا به عنوان بازارگردانان و شرکت تامین سرمایه امید، گروه مالی داتام و تامین سرمایه کیمیا به عنوان متعهدین پذیره‌نویس از طریق بورس تهران عرضه عمومی می‌شود.

این اوراق ۴ ساله، با نرخ ۲۳ درصد و مواعد پرداخت سه ماهه بوده و ناشر آن شرکت واسط مالی مهر چهارم می‌باشد. ضامن پرداخت مبلغ اصل و اقساط هر دو اوراق مذکور بانک تجارت بوده و عامل پرداخت آنها شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه می‌باشد.

شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان میلگرد فولادی در کشور فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ با تولید انواع میلگرد آجدار «A3» از سایز ۸ تا ۳۲ آغاز کرده است و در حال حاضر به عنوان دومین شرکت عرضه‌کننده میلگرد در بورس کالای ایران شناخته می‌شود.

این شرکت با رشد فروش بیش از ۵۵ درصدی در سال ۱۴۰۱ و کسب رتبه چهارم در زمینه رشد فروش، جزو شرکت‌های پیشرو در این شاخص در صنعت فولاد کشور به شمار می‌آید و نکته قابل توجه اینکه همزمان با اولین تست عملیاتی خط تولید کلاف سازی، پیشرفت طرح های توسعه ای فولادسازی و احیاء، ثبت رکورد تولید روزانه به میزان ۲۱۳۸ تن و ثبت رکورد تولید ماهانه به میزان ۴۷۶۲۳ تن، باتلاش و همت جهادی کارکنان و مدیران، برای اولین بار موفق به تحقق ظرفیت اسمی ۴۵۰ هزار تنی در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ شد.

منبع خبر: روابط عمومی شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24