Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مهر: معاون اول رئیس جمهور نسبت به تعطیل شدن سه بیمارستان در خراسان جنوبی كه در فاصله یك روز پس از افتتاح تعطیل شده بودند، واكنش نشان داد.

محمد رضا رحیمی شامگاه جمعه در مراسم افتتاح و بهره برداری از پروژه های بهداشتی و درمانی استان كردستان واقع در بیمارستان توحید سنندج اظهار داشت: ما هفته گذشته سه بیمارستان را در استان خراسان جنوبی افتتاح كردیم كه متاسفانه در فاصله یك روز بعد از آن به دلیل نبود، مجوز استخدام برای جذب نیرو این سه بیمارستان تعطیل شده اند.
 
وی با بیان اینكه انتشار این خبر از سوی یكی دو خبرگزاری مریض صورت گرفته است، عنوان كرد: ما برای افتتاح این سه بیمارستان تلاش زیادی كردیم و در این گرمای طاقت فرسا و ماه مبارك رمضان برای افتتاح آنها وقت گذاشتیم ولی یك آدم احمق با نادانی جلوی كار را گرفته است.
 
معاون رئیس جمهور با بیان اینكه یكی پیدا شده و می گوید كه این سه بیمارستان مجوز استخدام نیرو ندارند، ادامه داد: باید با این آدم احمق به شدت برخورد شود تا دیگر شاهد اتفاقات این چنین در كشور نباشیم.
 
رحیمی در این مراسم اقدامات دولت در تمامی حوزه ها را غوغاكننده عنوان كرد و افزود: دولت در تمامی بخش ها كشور را توسعه داده است كه نمونه آن بخش درمان است كه دولت در حوزه بهداشت و درمان غوغا كرده است.
 
محمد رضا رحیمی در جریان سفر هفته گذشته خود به استان خراسان جنوبی در مراسم افتتاحیه سه بیمارستان در شهرستان های مختلف این استان حضور پیدا كرده بود كه در فاصله كمتر از یك روز این سه بیمارستان تعطیل شدند. 
 
وی در جریان سفر دو روزه به استان كردستان در مراسم افتتاح و بهره برداری از پروژه های متعدد عمرانی، بهداشتی و درمانی در این استان حضور پیدا كرد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24