Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

21:42:داعش را درهم خواهیم کوبید /خیزش دریایی از مردان برای نابودی تروریستها

نوری المالکی اعلام کرد: تروریست های داعش در برابر موج خزنده ای که دعوت مرجعیت دینی را برای جهاد کفایی لبیک گفته اند مفری ندارد. وی افزود: به کجا می گریزند؟ توده مومن به وحدت عراق به مقابله با داعش بر می خیزند و شکست به آنها متحمل می کنند.

نخست وزیر عراق بیان کرد: این توطئه سیاهی که در موصل رقم خورد را نابود می کنیم و بحران در موصل باقی نمی ماند و دریایی از مردان برای پایان دادن به این بحران رهسپار خواهند شد. نوری المالکی اعلام کرد: ما خائنان سیاسی و افسران خائن را شناخته و آنها را بر ملا خواهیم کرد و عراق را لوث آنها پاکسازی می کنیم. داعش را در هم می کوبیم.

21:06:آغاز عملیات برای بازپس گیری منطقه الکرابله در الانبار

فرحان فتیخان فرماندار القائم در الانبار گفت: نیروهای ارتش و پلیس عملیات نظامی را با حمایت عشایر به منطقه الکرابله در القائم برای اخراج تروریستها داعش از این منطقه آغاز کرده اند.

یک منبع امنیتی در صلاح الدین اعلام کرد: ساکنان منطقه قره ناس در صلاح الدین هجوم داعش به این منطقه را دفع کرده اند.

21:05:حمایت فرانسه از عراق در جنگ علیه تروریسم

لوران فابیوس در تماس تلفنی با هوشیار زیباری گفت فرانسه از بغداد در جنگ علیه تروریسم حمایت می کند.

19:59:الفتلاوی:سحر سعودی ها دامن خودشان را خواهد گرفت

حنان الفتلاوی نماینده ائتلاف دولت قانون اعلام کرد: سحر سعودی ها در زمینه حمایت از تروریسم به خود آنها باز خواهد گشت.

وی افزود: سعودی ها به جای دخالت در امور داخلی عراق بهتر است به امور داخلی و شهروندان شیعی این کشور که در معرض ظلم قرار گرفته اند، با آنها همانند شهروند درجه دهم برخورد می شود و به حاشیه رانده شده اند، بپردازد.

19:22:فرار تروریست ها از مرکز پلیس تلعفر/ کنترل ارتش بر جاده بغداد-سامراء

شبکه العراقیه در خبری فوری اعلام کرد: تروریستهای وابسته به دولت اسلامی عراق و شام از مرکز پلیس تلعفر در حالی که سلاح و ادوات خود را جا گذاشته اند فرار کردند.

منابع امنیتی از سیطره داعش بر منزل محمد الکربولی در منطقه الکرابله در القائم و زدن پرچم این گروهک تروریستی بر بالای آن خبر دادند.

18:48:بستن 10 مسجد به علت سرپیچی از داعش/جلسه شورای امنیت برای بررسی تهدیدات تروریستی

یک منبع امنیتی در نینوی اعلام کرد: داعش ده مسجد را در موصل که از بیعت با این گروهک خودداری ورزیده بودند، بست. متولیان این مساجد با تبدیل آنها به مقرهای داعش مخالفت کرده بودند. این منبع بیان کرد: گروهک تروریستی داعش از امامان جماعت مساجد خواسته است که با استفاده از بلندگو مردم را تشویق به پیوستن به گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام کنند.

18:43:کنترل ارتش و عشایر عراقی بر بخش وسیع استان صلاح الدین

سهاد العبیدی یکی از نمایندگان استان صلاح الدین گفت: ارتش عراق با یاری عشایر جبور و عبید و دیگر عشایر بر مناطق الظوعیه و الاسحاقی در روز گذشته مسلط شده و امروز نیز به سوی تکریت مرکز استان پیشروی کرده است و پیروزی های چشمگیری به دست آورده است.

17:29:انجام عملیات شناسایی جنگنده های ترکیه بر فراز موصل

منابع آگاه از پرواز جنگنده های F-16 ارتش عراق بر فراز موصل خبر می دهند. بر این اساس این پرواز در راستای عملیات شناسایی موقعیت شهروندان ربوده شده توسط تروریست های داعش انجام می گیرد.

منابع آگاه در ستاد ارتش ترکیه گفتند در آخرین عملیات شناسایی، شب گذشته 8 فروند جنگنده با پرواز بر فراز مواضع داعش در شمال موصل به شناسایی وضعیت و جمع آوری اطلاعات پرداخته و پس از سه ساعت ماموریت به پایگاه خود باز گشته اند.

17:28:رهبران عراقی امشب مجددا گردهم می آیند

احمد جمال سخنگوی جریان اصلاح ملی اعلام کرد: به درخواست ابراهیم الجعفری رئیس ائتلاف اتحاد ملی، عصر امروز رهبران گروههای سیاسی عراق و نمایندگان تشکلات برای بررسی اوضاع امنیتی و اتخاذ موضع سیاسی واحد گردهم می آیند. به گفته جمال این نشست دومین نشست در نوع خود محسوب می شود.

17:26:بازداشت تعدادی دیگر از داعشی ها در پوشش زنانه

یک منبع امنیتی در موصل اعلام کرد: نیروهای امنیتی هشت عضو گروهک داعش را با لباس زنانه بازداشت کردند.

این منبع بیان کرد: نیروهای امنیتی هشت عضو گروهک داعش که سه نفر از آنها لباس زنانه بر تن داشتند را در تلعفر در شمال غربی موصل بازداشت کردند.

17:23:درگیری شدید پیشمرگه با داعش در جنوب غرب کرکوک

یک منبع امنیتی وابسته به پلیس کرکوک اعلام کرد: بعد از ظهر امروز درگیری شدیدی میان نیروهای پیشمرگه و تروریستهای وابسته به گروهک داعش در منطقه عبدالله در 35 کیلومتری جنوب غرب کرکوک رخ داد.

17:20:واکنش دولت عراق به حمایت ریاض از تروریستها

دولت عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد: بیانیه دولت عربستان سعودی درباره اوضاع عراق دخالت در امور داخلی آن و در راستای حمایت از تروریسم است. در این بیانیه آمده است: انقلابی توصیف کردن تروریستها در رسانه های سعودی مشروع جلوه دادن جنایات آنهاست. رژیم سعودی بهتر است به امور داخلی خود بپردازد و از سیاست کنار زدن و به حاشیه راندن دست بردارد.

دولت عراق اعلام کرد: بیانیه دولت عربستان حمایت از تروریسم در عراق است.

17:18:عملیات مشترک آلمان و ارتش عراق برای نجات کارکنان زیمنس

کارکنان شرکت آلمانی زیمنس از خطر گروگان گرفته شدن و یا کشته شدن توسط داعش نجات یافتند. بر این اساس در عملیات مشترک آلمان و ارتش عراق حدود 50 نفر از کارکنان این شرکت از جمله 8 شهروند آلمانی با استفاده از بالگرد ارتش عراق از منطقه تحت کنترل داعش خارج شده و با استفاده از هواپیمای اختصاصی شرکت زیمنس به کشورشان بازگردانده شده اند.

*مهر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24