رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران از برنامه ریزی گسترده برای بهتر شدن آینده بیمه ای و خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان خبر داد و گفت: این شرکت قرارداد همکاری با بنیاد شهید را به عنوان دومین قرارداد بزرگ بیمه ای منعقد کرده است تا به طور شایسته به خانواده های معظم شاهد و جانبازان خدمت رسانی کند.
وی با بیان اینکه این قرارداد بیمه ای در حوزه خدمات درمان و بیمه تکمیلی است، افزود: به منظور ارتقا کیفیت خدمات بیمه ای ، با سایر بیمه گذاران نیز همکاری داریم.
امرالهی تاکید کرد: این همکاری در حوزه کاری است و بیمه ایران در عرصه کیفیت رقیب سایر بیمه گذاران است تا خدمات بهتر و با کیفیت تری به مردم ارائه کند.
مدیرعامل شرکت بیمه ایران در ادامه افزایش کیفیت خدمات، توسعه فرهنگ بیمه و توسعه فرهنگ بیمه زندگی را از برنامه های اصلی این شرکت در دوره جدید اعلام کرد و گفت: ایجاد بستر مناسب اطلاع رسانی، گزارش گیری و آموزش کاربردی دراین مسیر مهم است.
امرالهی در پاسخ به این سوال که در صورت تصادف یک نفر با خودروهای گران قیمت بیمه گذار چه میزان از هزینه های خسارت را متقبل می شود ، تصریح کرد: بر اساس تصمیم شورای عالی بیمه و محاسبات بیمه شخص ثالث فقط به تعهدات قید شده در قرارداد عمل می شود و فراتر از ان بیمه گذار نمی تواند اقدامی صورت دهد.
امرالهی همچنین با اشاره به اینکه در ماه های حرام به سر می بریم ، گفت : حادثه هیچگاه خبر نمی کند وافرادی که الحاقیه بیمه شخص ثالث خودرا دریافت نکرده اند باید هرچه سریعتر به این کار اقدام کنند.
وی همچنین با اشاره به طرح جدید بیمه « مان» بیمه زندگی خواستار توجه مردم به بیمه های درمان، زندگی و سرقت شد.
مدیرعامل شرکت بیمه ایران گفت: در بیشتر شعب بیمه ایران هم اکنون بیمه اموال و زندگی به قیمت روز عرضه می شود.
وی پوشش بیمه ای اماکن را از نوآوری های بیمه ایران دانست و گفت: بیمه اماکن ، بیمه سرقت و زندگی با نرخ های مناسب در بیشتر شعب بیمه ایران ارائه می شود.
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.