Bourse24 Ads 261
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 295
تبلیغ بورس24

به «بورس 24» خوش آمدید

شما کاربر ویژه نیستید!

جهت استفاده از بخش پرسش و پاسخ آنلاین از طریق این لینک نسبت به خرید اشتراک اقدام کنید و در کنار امکان گفت و گوی آنلاین با کارشناسان خبره از سایر خدمات «بورس 24» شامل اخبار داغ ، سیگنال های خرید و فروش ، مشاوره ، تحلیل و دیگر مطالب مفید بهره مند شوید

در نظر داشته باشید ، خرید اعتباری اشتراک امکان استفاده شما از خدمات پرسش و پاسخ آنلاین را نمی دهد ؛ لذا از بسته های اشتراک یک ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و یک ساله استفاده نمائید...

آیا سوال جدید دارید؟

کاربران گرامی، در بخش پرسش و پاسخ جهت کمک به تصمیم گیری شما، هر دو تحلیل بنیادی و تکنیکال قابل ارائه است. در این خصوص توجه به نکات زیر حائز اهمیت است :
1- در بررسی یک سهم امکان دارد تحلیل بنیادی با تحلیل تکنیکال هم سو نباشد. به عنوان مثال امکان دارد یک سهم از نظر بنیادی شرایط مناسبی داشته باشد اما در زمان پرسش، از نظر تکنیکالی شرایط سهم با ریسک همراه باشد. لذا همواره تحلیل بنیادی و تکنیکالی سهم هم سو و تایید کننده یکدیگر نیستند.
2- عامل زمان در تحلیل بسیار مهم است. برای تحقق شدن تحلیل بنیادی نسبت به تحلیل تکنیکال ، نیاز به زمان بیشتر است. در تحلیل تکنیکال نیز شرایط کوتاه مدت سهم با بلند مدت امکان دارد متفاوت باشد. به عنوان مثال روند کوتاه مدت نزولی ولی روند بلند مدت همان سهم صعودی باشد. لذا در تصمیم گیری های خود حتما عامل زمان را در نظر بگیرید

  • bourse24 users avatar

    با توجه به اینکه سهام نماد گشان(توسعه بین المللی پدیده شاندیز) پس از ۶ سال وارد بورس می شود و من تعدادی ازین سهم را دارم ، لطفا ضمن تحلیل آن پیشنهاد نگهداری یا فروش آن را اعلام فرمایید. با تشکر

    16 ارد 1399 ساعت 07:29
  • bourse24 users avatar

    سلام،نظرتان درخصوص خرید بفجر چیست؟متشکرم

    16 ارد 1399 ساعت 07:22
  • bourse24 users avatar

    والبر و وبانک دارم.نگه دارم یا بفروشم؟

    16 ارد 1399 ساعت 07:14
  • bourse24 users avatar

    سلام وعرض ادبnایا افزتیش سرمایه ۷۰۰۰درصدی حکشتی در نیمه دوم سال درسته،با این دیدگاه و به دید بلند مدت ورود به حکشتی صحیحه؟nورود به بانک ملت در قیمت کنونی به دید افزایش سرمایشو چگونه مبینین؟

    16 ارد 1399 ساعت 06:33
  • bourse24 users avatar

    سلام ببخشین پایان روند صعودی یعنی چه تارگتی؟

    16 ارد 1399 ساعت 01:18
  • bourse24 users avatar

    با سلام نماد خساپا باز بشه برای ورود مناسب هست ؟؟؟ همان روز و یا کلا ؟؟؟ نماد حبندر و در سبد هفتگی توصیه ورود دادیدفرداش بسته شده باز بشه هنوزهم ورود مناسب در ضمن چه موقع باز می شود؟؟

    16 ارد 1399 ساعت 01:11
  • bourse24 users avatar

    سلام.استاد دفارا رو نگه دارم یا بدم بره؟

    16 ارد 1399 ساعت 00:27
  • bourse24 users avatar

    سیستم تان ایراد داره سوال هاناقص میاد nسوال قبلم nنطرتان در مورد این پرتفو چیست ممنون میشوم اگه راهنمایی کنید nوهورnوکادو nوسرمد nحخزر nوآیند

    16 ارد 1399 ساعت 00:20
  • bourse24 users avatar

    سلام. اگر فردی برگه سهام داشته باشه و کد آنلاین نداشته باشه اولا چطور بفهمه در حال حاضر چند سهم داره. و بعد چطور بفروشه. ثبت نام سجام انجام شده

    16 ارد 1399 ساعت 00:20
  • bourse24 users avatar

    سلام استاد. راهنمایی ها تون همیشه ارزنده و مورد قبول بوده nامروز بین غبهار و زبینا .زبینا خرید کردم زیاد با دید میان مدت به نظرتان ارزشمند برا نگه داری هست ؟n و اینکه سمازن به نسبت سیمانی هارشد چندین برابری نداشته بااینکه حجم دادوستد بالایی داره تحلیل می فرمائید؟ارزش سهامداری دارد

    16 ارد 1399 ساعت 00:10
Bourse24 Ads 300
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 287
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 273
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 259
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24