پرسش و پاسخ
به «بورس 24» خوش آمدید
شما کاربر ویژه نیستید!
جهت استفاده از بخش پرسش و پاسخ آنلاین از طریق این
لینک نسبت به خرید اشتراک اقدام کنید و در کنار امکان گفت و گوی آنلاین با کارشناسان خبره از سایر خدمات «بورس 24» شامل اخبار داغ ، سیگنال های خرید و فروش ، مشاوره ، تحلیل و دیگر مطالب مفید بهره مند شوید
در نظر داشته باشید ، خرید اعتباری اشتراک امکان استفاده شما از خدمات پرسش و پاسخ آنلاین را نمی دهد ؛ لذا از بسته های اشتراک یک ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و یک ساله استفاده نمائید...
کاربران گرامی، در بخش پرسش و پاسخ جهت کمک به تصمیم گیری شما، هر دو تحلیل بنیادی و تکنیکال قابل ارائه است. در این خصوص توجه به نکات زیر حائز اهمیت است :
1- در بررسی یک سهم امکان دارد تحلیل بنیادی با تحلیل تکنیکال هم سو نباشد. به عنوان مثال امکان دارد یک سهم از نظر بنیادی شرایط مناسبی داشته باشد اما در زمان پرسش، از نظر تکنیکالی شرایط سهم با ریسک همراه باشد. لذا همواره تحلیل بنیادی و تکنیکالی سهم هم سو و تایید کننده یکدیگر نیستند.
2- عامل زمان در تحلیل بسیار مهم است. برای تحقق شدن تحلیل بنیادی نسبت به تحلیل تکنیکال ، نیاز به زمان بیشتر است. در تحلیل تکنیکال نیز شرایط کوتاه مدت سهم با بلند مدت امکان دارد متفاوت باشد. به عنوان مثال روند کوتاه مدت نزولی ولی روند بلند مدت همان سهم صعودی باشد. لذا در تصمیم گیری های خود حتما عامل زمان را در نظر بگیرید










با توجه به اینکه سهام نماد گشان(توسعه بین المللی پدیده شاندیز) پس از ۶ سال وارد بورس می شود و من تعدادی ازین سهم را دارم ، لطفا ضمن تحلیل آن پیشنهاد نگهداری یا فروش آن را اعلام فرمایید. با تشکر
16 ارد 1399 ساعت 07:29پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام،نظرتان درخصوص خرید بفجر چیست؟متشکرم
16 ارد 1399 ساعت 07:22پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10والبر و وبانک دارم.نگه دارم یا بفروشم؟
16 ارد 1399 ساعت 07:14پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام وعرض ادبnایا افزتیش سرمایه ۷۰۰۰درصدی حکشتی در نیمه دوم سال درسته،با این دیدگاه و به دید بلند مدت ورود به حکشتی صحیحه؟nورود به بانک ملت در قیمت کنونی به دید افزایش سرمایشو چگونه مبینین؟
16 ارد 1399 ساعت 06:33پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام ببخشین پایان روند صعودی یعنی چه تارگتی؟
16 ارد 1399 ساعت 01:18پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10با سلام نماد خساپا باز بشه برای ورود مناسب هست ؟؟؟ همان روز و یا کلا ؟؟؟ نماد حبندر و در سبد هفتگی توصیه ورود دادیدفرداش بسته شده باز بشه هنوزهم ورود مناسب در ضمن چه موقع باز می شود؟؟
16 ارد 1399 ساعت 01:11پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام.استاد دفارا رو نگه دارم یا بدم بره؟
16 ارد 1399 ساعت 00:27پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سیستم تان ایراد داره سوال هاناقص میاد nسوال قبلم nنطرتان در مورد این پرتفو چیست ممنون میشوم اگه راهنمایی کنید nوهورnوکادو nوسرمد nحخزر nوآیند
16 ارد 1399 ساعت 00:20پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام. اگر فردی برگه سهام داشته باشه و کد آنلاین نداشته باشه اولا چطور بفهمه در حال حاضر چند سهم داره. و بعد چطور بفروشه. ثبت نام سجام انجام شده
16 ارد 1399 ساعت 00:20پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام استاد. راهنمایی ها تون همیشه ارزنده و مورد قبول بوده nامروز بین غبهار و زبینا .زبینا خرید کردم زیاد با دید میان مدت به نظرتان ارزشمند برا نگه داری هست ؟n و اینکه سمازن به نسبت سیمانی هارشد چندین برابری نداشته بااینکه حجم دادوستد بالایی داره تحلیل می فرمائید؟ارزش سهامداری دارد
16 ارد 1399 ساعت 00:10پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10