پرسش و پاسخ
به «بورس 24» خوش آمدید
شما کاربر ویژه نیستید!
جهت استفاده از بخش پرسش و پاسخ آنلاین از طریق این
لینک نسبت به خرید اشتراک اقدام کنید و در کنار امکان گفت و گوی آنلاین با کارشناسان خبره از سایر خدمات «بورس 24» شامل اخبار داغ ، سیگنال های خرید و فروش ، مشاوره ، تحلیل و دیگر مطالب مفید بهره مند شوید
در نظر داشته باشید ، خرید اعتباری اشتراک امکان استفاده شما از خدمات پرسش و پاسخ آنلاین را نمی دهد ؛ لذا از بسته های اشتراک یک ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و یک ساله استفاده نمائید...
کاربران گرامی، در بخش پرسش و پاسخ جهت کمک به تصمیم گیری شما، هر دو تحلیل بنیادی و تکنیکال قابل ارائه است. در این خصوص توجه به نکات زیر حائز اهمیت است :
1- در بررسی یک سهم امکان دارد تحلیل بنیادی با تحلیل تکنیکال هم سو نباشد. به عنوان مثال امکان دارد یک سهم از نظر بنیادی شرایط مناسبی داشته باشد اما در زمان پرسش، از نظر تکنیکالی شرایط سهم با ریسک همراه باشد. لذا همواره تحلیل بنیادی و تکنیکالی سهم هم سو و تایید کننده یکدیگر نیستند.
2- عامل زمان در تحلیل بسیار مهم است. برای تحقق شدن تحلیل بنیادی نسبت به تحلیل تکنیکال ، نیاز به زمان بیشتر است. در تحلیل تکنیکال نیز شرایط کوتاه مدت سهم با بلند مدت امکان دارد متفاوت باشد. به عنوان مثال روند کوتاه مدت نزولی ولی روند بلند مدت همان سهم صعودی باشد. لذا در تصمیم گیری های خود حتما عامل زمان را در نظر بگیرید










با سلام چکاپا امروز مجمع داشته چ موقع باز می شود 2 افزایش سرمایه ان قطعی شده یعنی با کاهش باز می شود ؟هدف و معادن بعبارتی چ موقع بفروشیم ؟با تشکر
15 ارد 1399 ساعت 23:48پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10در منفی های احتمالی روز های آتی و در صورت بروز اصلاح خرید چه سهام های ارزنده ای را در کف قیمتی پیشنهاد میکنید؟nبرای شرایط یاد شده غیر از سبد پیشنهادی هفتگی یا آنلاین تان نیز سهمی مورد نظر است؟
15 ارد 1399 ساعت 22:52پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام من سهام وصندق وفارس راخریداری کردم تحلیل شما ازاین دو سهم چیست وبملت هم از قبل از دارم حفظ کنم یا بفروشم تشکر
15 ارد 1399 ساعت 22:43پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10باسلام واحترامnلطفا نظرتون در مورد ورود به سهام وسین ،شاراک و ساروم را بفرمایید.باتشکر
15 ارد 1399 ساعت 22:38پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام. به نظرتان اصلاح قیمت وخارزم تا چه قیمتی می تواند باشد؟ آیا این سهم می تواند مجدد در مدار رشد قرار گیرد؟ تحلیل تان از ارزش معاملات امروز وخارزم معادل ۴۲۰ میلیارد تومان چیست؟ لطفا به همه بخش ها پاسخ دهید ممنون
15 ارد 1399 ساعت 22:29پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10با سلام و عرض ادبnبرای فردا مقداری نقد هستمnسهام بانک شهر،بانک گردشگری یا بانک ملت مناسب خرید با دید میانمدت یا افزایش سرمایه کدوم بهتره؟nیا پیشنهاد شما چیه به غیراز سهام بانکی ها؟nممنون
15 ارد 1399 ساعت 22:01پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام. نظرتون رو در مورد سبدم می خواستم. (فروش، نگهداری یا تعویض کدام مناسب است) فارس - شیران - پاکشو - وشهر - کرازی - ذوب - وکادو - وبملت - شپنا - وهور - وزمین - کفرآور
15 ارد 1399 ساعت 22:00پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10با سلام و احترامnنظرتون راجع به سهام های وبانک، ونیکی ، وسپه چییت؟nبرای خرید توصیه می کنید. مخصوصاً وبانکnاگر نظرتون مثبت است اهداف این سهم ها چقدر است؟nnتشکر
15 ارد 1399 ساعت 21:50پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام وقت بخیر n۱.بلند مدت و میان مدت قیمت اونس طلا رو چقدر پیشبینی میکنید?n۲.سرمایه گذاری بلند مدت روی بیت کوین را چطور ارزیابی میکنید?n۳.سایر ارزهای دیجیتال رو چطور میبینید?
15 ارد 1399 ساعت 21:33پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10در صورت تایید افزایش سرمایه وبملت شرکت در مجمع افزایش سرمایه را به صلاح میدانید؟
15 ارد 1399 ساعت 21:26پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10