پرسش و پاسخ
به «بورس 24» خوش آمدید
شما کاربر ویژه نیستید!
جهت استفاده از بخش پرسش و پاسخ آنلاین از طریق این
لینک نسبت به خرید اشتراک اقدام کنید و در کنار امکان گفت و گوی آنلاین با کارشناسان خبره از سایر خدمات «بورس 24» شامل اخبار داغ ، سیگنال های خرید و فروش ، مشاوره ، تحلیل و دیگر مطالب مفید بهره مند شوید
در نظر داشته باشید ، خرید اعتباری اشتراک امکان استفاده شما از خدمات پرسش و پاسخ آنلاین را نمی دهد ؛ لذا از بسته های اشتراک یک ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و یک ساله استفاده نمائید...
کاربران گرامی، در بخش پرسش و پاسخ جهت کمک به تصمیم گیری شما، هر دو تحلیل بنیادی و تکنیکال قابل ارائه است. در این خصوص توجه به نکات زیر حائز اهمیت است :
1- در بررسی یک سهم امکان دارد تحلیل بنیادی با تحلیل تکنیکال هم سو نباشد. به عنوان مثال امکان دارد یک سهم از نظر بنیادی شرایط مناسبی داشته باشد اما در زمان پرسش، از نظر تکنیکالی شرایط سهم با ریسک همراه باشد. لذا همواره تحلیل بنیادی و تکنیکالی سهم هم سو و تایید کننده یکدیگر نیستند.
2- عامل زمان در تحلیل بسیار مهم است. برای تحقق شدن تحلیل بنیادی نسبت به تحلیل تکنیکال ، نیاز به زمان بیشتر است. در تحلیل تکنیکال نیز شرایط کوتاه مدت سهم با بلند مدت امکان دارد متفاوت باشد. به عنوان مثال روند کوتاه مدت نزولی ولی روند بلند مدت همان سهم صعودی باشد. لذا در تصمیم گیری های خود حتما عامل زمان را در نظر بگیرید










باعرض سلام خسته نباشید چرا همیشه سیگنال هی ارسا لی تون بلاتر از پایانی رانفور و کاوه اگه امکان هست به موقع ارسال کنید که 5% احتمالی فردا را امروز نخوریم و سیگنال های کمتر 1000 هم اسال کنید و پرتفوی من بخاطر کاوه امروز دومیلیون ضرر کرد تو این بازار با تشکر
15 ارد 1399 ساعت 13:40پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام در مورد نگهداری یا فروش سهمهای زیر چه توصیه ای دارید؟nثغرب ، وسین ، خاذین ، ولساپا ، ونفت ، آپ
15 ارد 1399 ساعت 13:35پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام وقت شما بخیر اول یه گله دارم ازتون،سوالی که چند روز قبل ازتون پرسیده بودم رو جواب ندادید و سوخت شد.حمایت و مقاومت دماوند رو میخواستم برام مشخص کنید با تشکر
15 ارد 1399 ساعت 13:16پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام دفارا رو نگه داری کنیم؟ و اهداف این سهم ؟و آیا برنامه افزایش سرمایه دارد؟
15 ارد 1399 ساعت 13:07پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10با سلام خذمت استاد گرامی حجم بالایی حق تقدم های دسبحانح. پکویرح. ومعادن ح. دیران ح دارم . تارگت فروش و نظر نگهداری هر کدام را مبذول نمایید . با تشکر فراوان
15 ارد 1399 ساعت 12:56پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام استاد گرامی نظرتون در مورد. به ترتیب وزن غمینو کاذر دانا رو لطف میکنین نگه داری کنم یا بفروشم
15 ارد 1399 ساعت 12:55پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام کاذر 4100 تومانی را تا چه عددی نگهدارم
15 ارد 1399 ساعت 12:51پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10با درود و شادباش
15 ارد 1399 ساعت 12:47خرید سدید و به پرداخت چگونه است.
پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام nاستاد در خصوص سهم رانفور خریدم 41500 بودش و الان در ضرر هستم و هجرت خریدم 74962 هست و الان در ضرر هستم نگه دارم ؟ nسبدل کالاییم شامل دماوند - آسیا - وتوشه -بجهرم است که سود حداقل 15درصدی دارم عوضشون کنم یا نه ؟ ممنون از رهنمودهایتان
15 ارد 1399 ساعت 12:12پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10آیا با این حجم معاملات خصدرا همچنان شرکت در مجمع افزایش سرمایه فوق سنگین ۱۶۴۸ درصدی را همراه با ریسک بالا می دانید؟ فکر نمی کنید بعد از ثبت افزایش سرمایه با افزایش قیمت ۱۰۰ درصدی بازگشایی صورت گیرد؟
15 ارد 1399 ساعت 11:15پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10