Bourse24 Ads 261
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 295
تبلیغ بورس24

به «بورس 24» خوش آمدید

شما کاربر ویژه نیستید!

جهت استفاده از بخش پرسش و پاسخ آنلاین از طریق این لینک نسبت به خرید اشتراک اقدام کنید و در کنار امکان گفت و گوی آنلاین با کارشناسان خبره از سایر خدمات «بورس 24» شامل اخبار داغ ، سیگنال های خرید و فروش ، مشاوره ، تحلیل و دیگر مطالب مفید بهره مند شوید

در نظر داشته باشید ، خرید اعتباری اشتراک امکان استفاده شما از خدمات پرسش و پاسخ آنلاین را نمی دهد ؛ لذا از بسته های اشتراک یک ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و یک ساله استفاده نمائید...

آیا سوال جدید دارید؟

کاربران گرامی، در بخش پرسش و پاسخ جهت کمک به تصمیم گیری شما، هر دو تحلیل بنیادی و تکنیکال قابل ارائه است. در این خصوص توجه به نکات زیر حائز اهمیت است :
1- در بررسی یک سهم امکان دارد تحلیل بنیادی با تحلیل تکنیکال هم سو نباشد. به عنوان مثال امکان دارد یک سهم از نظر بنیادی شرایط مناسبی داشته باشد اما در زمان پرسش، از نظر تکنیکالی شرایط سهم با ریسک همراه باشد. لذا همواره تحلیل بنیادی و تکنیکالی سهم هم سو و تایید کننده یکدیگر نیستند.
2- عامل زمان در تحلیل بسیار مهم است. برای تحقق شدن تحلیل بنیادی نسبت به تحلیل تکنیکال ، نیاز به زمان بیشتر است. در تحلیل تکنیکال نیز شرایط کوتاه مدت سهم با بلند مدت امکان دارد متفاوت باشد. به عنوان مثال روند کوتاه مدت نزولی ولی روند بلند مدت همان سهم صعودی باشد. لذا در تصمیم گیری های خود حتما عامل زمان را در نظر بگیرید

  • bourse24 users avatar

    سلام، لطفن نظرتون رو در مورد نگهداری یا فروش وخارزم و رنیک بفرمایید...

    15 ارد 1399 ساعت 21:26
  • bourse24 users avatar

    نظرتون درباره بورس فرابورس و کالا چی هست وارد بشیم یا قیمتها حبابی هستن؟همچنین آیا فولاد و صادرات رو کماکان نگهداری کنیم و درصورت مثبت بودن اهداف رو بفرمایید . سپاسگذارم.

    15 ارد 1399 ساعت 20:12
  • bourse24 users avatar

    سوال بنده اینه آیا این سهامی که ازطرف دولت وحدود ۲میلیون تومن داده میشه آیا مقرون به صرفه هست نظرتون چیه ؟ آیا ثبت نام کنیم .

    15 ارد 1399 ساعت 20:11
  • bourse24 users avatar

    سلام نظر جنابعالی در مورد بترانس وفلوله ووتجارت چیست

    15 ارد 1399 ساعت 19:36
  • bourse24 users avatar

    در پرتفوم بیشترین مبالغم مربوط به وساخت شگویا و صبا می باشد هرکدام حدود سی درصد . به نظرتون تا کی نگهدارم در رابطه با مجمع رفتنشون هم بفرماییدممنون میشم. در صورت پیشنهادبرای تعویض با چی عوض کنم؟در صورتی که بخوام با سهمی به مجمع برم کدام نوع مجامع سوداورترن؟معرفی دوسه سهم سوداور برای رفتن به مجمع

    15 ارد 1399 ساعت 19:06
  • bourse24 users avatar

    سلام.لطفا بفرمایید با فرض اینکه هر 3 سهم متعادل است کدام بهتر واسه خرید.فولاد مبارکه.ذوب.کاوه.

    15 ارد 1399 ساعت 18:30
  • bourse24 users avatar

    سلامnلطفا سبد من رو تحلیل بفرماییدnکالاnگکوثرnتوریلnبفرمایید اینها رو تا چه نرخی نگه دارم؟nممنونnخیلی بهش نیاز دارم

    15 ارد 1399 ساعت 18:21
  • bourse24 users avatar

    با سلام و وقت بخیر وتشکر از راهنمایی های عالی تانnچنانچه سبدم نیاز به ویرایش دارم اعلام کنید چه سهمی جایگزین کنم؟nوهور مثبت۱۶nخفنرمثبت۲۵nوکادومثبت۲۵nشیران مثبت ۱۰۵nکترام مثبت۹۵nاتکام مثبت۱۰nفلوله مثبت ۱۰nقنیشا مثبت ۹۵nارزش کل ۱میلیارد دویست وزن ها تقریبا برابر است

    15 ارد 1399 ساعت 18:00
  • bourse24 users avatar

    با سلامnنظرتون رو در مورد نگهداری کفرآور، فخوز، ذوب، فملی، فارس و چدن می خواستم.nممنون

    15 ارد 1399 ساعت 17:53
  • bourse24 users avatar

    سلام فارس ووبملت شیران را تا کی نگهدارم

    15 ارد 1399 ساعت 17:17
Bourse24 Ads 300
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 287
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 273
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 259
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24