Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بازگشت خرازی به صنعت کارگزاری

حسین خزلی خرازی به صنعت کارگزاری بازگشت و مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک کشاورزی شد.

حسین خزلی خرازی مدیر عامل سابق گروه مالی نور انوار و مدیر عامل اسبق شرکت کارگزاری بانک کشاورزی و نخستین دبیرکل کانون کارگزاران بورس با اشاره به حضور دوباره خود در صنعت کارگزاری به خبرنگار بورس24 گفت: از هفته آینده و بعد از جلسه معارفه در این کارگزاری رسما فعالیت خود را آغاز خواهم نمود.

به گفته وی، البته بنده در گروه مالی نور انوار به عنوان عضو غیر موظف فعالیت خواهم داشت. حضور در کارگزاری بانک کشاورزی به درخواست مدیران بانک کشاورزی بوده است گرچه با توجه به تاسیس گروه مالی نور انوار توسط بنده قصد خروج از این شرکت را نداشته ام.

خزلی خرازی با اشاره به برنامه های آتی خود در کارگزاری کشاورزی عنوان کرد: برنامه نخست کارگزاری این است که به هلدینگ جامع خدمات مالی بازار سرمایه تبدیل شود و در صورت تصویب شورای بورس، طرح تاسیس شرکت تامین سرمایه برای بانک کشاورزی را جلو خواهیم برد. البته این طرح دو سال در حال پیگیری است و امیدواریم در سال 94 به صورت جدی اجرا گردد.

مدیر عامل جدید کارگزاری بانک کشاورزی با بیان این که یکی از حلقه های مفقوده شرکت دسترسی عموم مردم به خدمات بازار سرمایه است اذعان داشت: چند سالی است که کارگزاری ها خدمات خود را در دل شعب بانک ها ارائه می دهند. کل کارگزاری های کشور 1200نقطه تماس با مردم را دارند در حالی که نسبت به شعب بانک ها که برابر با 18هزار شعبه است کم هستند. اگر کارگزاری ها خدمات را در شعب و یا حداقل شعب ممتاز و برتر انجام دهند بسیاری از خدمات از طریق بانک ها انجام خواهد شد. کارگزاری بانک کشاورزی نیز در نظر دارد خدمات کارگزاری را در حداقل 20درصد از شعب بانک کشاورزی انجام دهد که البته این کار نیاز به مجوز های لازم دارد و در صورت موفقیت سهم برتری از بازار را به خود اختصاص داده است.

گفتنی است که خزلی خرازی، از سال های 83تا 87 مدیر عامل کارگزاری بانک کشاورزی بوده است.همچنین سابقه دبیر کلی کانون کارگزان به مدت 2سال از دیگر سوابق اوست. خزلی خرازی به مدت سه سال موسس کارگزاری بانک تات(آینده) و در سال 88-89عضو هیات مدیر بورس کالا بوده است. از دیگر سوابق این مدیر کارکشته و با اعتبار می توان به عضویت در هیات مدیره شرکت رایان هم افزا در سال های 90و 91 و عضویت هیات مدیره سرمایه گذاری کشاورزی ایران اشاره نمود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24