Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

ž امروز در بازار، برترین تقاضا مربوط به نماد بکاب و برترین عرضه از آن نماد شنفت بود.

ž به گزارش خبرنگار بورس24 به نقل از کارگزاری پارسیان،در اخبار سیاسی جان کری که روز گذشته دچار صانحه شده بود در تماس تلفنی با دکتر ظریف اعلام کرد: قول می دهم مذاکرات براساس جدول زمانی تعیین شده دنبال شود.

ž در پتروشیمی ها قائم‌مقام مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی با بیان اینکه بلوغ خصوصی سازی پتروشیمی زمانی محقق خواهد شد که این شرکت‌ها دوباره در هم تجمیع شوند، گفت: ایده ما درباره خصوصی‌سازی آن بود که به صورت یکپارچه همه صنایع پتروشیمی وارد بورس شود.

ž در این گروه شرکت پتروشیمی مبین اولین مجمع عمومی خود را روز چهارشنبه 27 خرداد در هتل ارم برگزار خواهد شد. جمشید سبزکار مدیرعامل پتروشیمی مبین اعلام کرده پیشنهاد هیات مدیره تقسیم سود 70 درصدی است.

ž در گروه خودرو محمدرضا شیخ عطار از تولید محصول جدیدی با نام CS35 در سال آینده خبر داد و گفت : مسوولیت تولید و بهره برداری این خودرو به شرکت سایپا کاشان محول شده که مطابق پیش بینی، نصب تجهیزات در سال 94 و تولید محصولات در سال 95 خواهد بود. این محصول دومین خودروی شاسی بلند چینی بعد از برلیانس V5 در سبد محصولات گروه سایپا است که تولید آن به ساپیا کاشان محول شده است.

ž در لاستیکی ها کدال روز گذشته خبر از تغییرات در سودآور ی پتایر داد. شرکت ایران تایر در آخرین گزارش خود برای هر سهم در سال مالی 94 مبلغ 300 ریال سود خالص پیش بینی کرده که این رقم نسبت به پیش بینی حسابرسی نشده سال 94 (مبلغ 177 ریال) 69 درصد افزایش داشته است. از طرفی در گزارش اخیر زیان هر سهم در سال مالی 93 مبلغ 394 ریال اعلام شده که این رقم در گزارش قبل مبلغ 268 ریال زیان بوده است . (افزایش 47 درصدی زیان هر سهم)

ž در بانکی ها مدیر گروه مدل‌سازی پژوهشکده پولی و بانکی گفت: سهم بدهی بانک‌های خصوصی به بانک مرکزی در حال بالا رفتن است و این موضوع مانند مین زیر خاک است که بحران ایجاد می‌کند.

ž سیف در حاشیه اختتامیه بیست و پنجمین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی از اخطار بانک مرکزی به چهار بانک خبر داد و گفت: اقدام بعدی بانک مرکزی معرفی آنها به هیات انتظامی بانک ها است.

ž دراین گروه و در پی درج نام و عرضه 5 درصد سهام بانک مهر اقتصاد در 17 فروردین و با قیمت 130 تومانی هر سهم ، زمینه عرضه بلوکی و تا 51 درصد سهام این بانک 1.2 هزار میلیارد تومانی فراهم شد.

ž به این ترتیب ، یکشنبه آینده سه بلوک 5 درصدی از سهام این بانک فرابورسی با مجموع ارزش پایه 360 میلیارد تومانی از سوی سه سهامدار شامل فروشگاه یاس نوین پارسه ، تامین مسکن بسیجیان و موسسه خدمات درمانی بسیجیان در فرابورس روانه میز فروش می شود.

žدر سرمایه گذاری ها، سود هر سهم سال مالی جاری سرمایه گذاری نفت به دلیل فروش بلوک ۵۱ درصدی سرمایه گذاری قشم تغییر معناداری کرد و با جهش ۲۵۵ درصدی مواجه شد.

ž " ونفت" 122 میلیارد تومانی، اولین سود هر سهم سال جاری را 168 ریال پیش بینی کرده بود که با فروش دارایی فوق و شناسایی سود بیش از 50.9 میلیارد تومانی ، این سود با افزایش 255 درصدی به 597 ریال افزایش یافته است.

در سیمانی ها به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، محمدرضا مظلومی البته حمل نفت کوره از مبادی تأمین بر عهده مصرف کنندگان است و قیمت این فرآورده تا اطلاع ثانوی به صورت علی الحساب از قرار هر لیتر 113 تومان است.

در این گروه دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان با اشاره به موضوع افزایش قیمت فروش سیمان گفت: انجمن سیمان تاکنون هیچ درخواستی مبنی بر دریافت افزایش نرخ فروش محصولات به سازمان ها و نهادهای مربوطه ارسال نکرده و تنها مسئولان انجمن و وزیر صنعت، معدن و تجارت مصاحبه هایی در این خصوص انجام داده اند.

عبدالرضا شیخان با تأکید بر اینکه انجمن در حال بررسی میزان مناسب افزایش نرخ فروش است، در این خصوص گفت: با توجه به اینکه تمام فاکتورهای موثر بر بهای تمام شده محصولات همچون دستمزد، گازوئیل، قطعات یدکی و برق مصرفی افزایش یافته است با بررسی ها و برآمدهای انجام شده افزایش قیمت فروش محصولات در محدود 17 تا 21 درصد به منظور پوشش بخشی از هزینه ها مناسب به نظر می رسد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24