Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

ž امروز در بازار، برترین تقاضا مربوط به نماد دارو و برترین عرضه از آن نماد شنفت بود.

ž به گزارش خبرنگار بورس24 به نقل از کارگزاری پارسیان،در اخبار سیاسی سید عباس عراقچی پیش از ترک وین در خصوص نحوه برگشت پذیری تحریم‌ها و زمانبندی لغو تحریم‌ها گفت: برگشت پذیری یک اصل مهم است که هر دو طرف روی آن نظر دارند، بنای ما در این مذاکرات بر بی اعتمادی است و این یک واقعیت است. ما به هیچ وجه به طرف مقابل اعتماد نداریم، طرف مقابل هم اعتماد ندارد و لذا همه ترتیبات در توافق به گونه‌ای خواهد بود که هر طرف اگر احساس کند که طرف مقابل دارد تعهدات را نقض می‌کند، بتواند برگردد و دوباره آنچه را که قبل از توافق وجود داشته اجرا بکند.

ž عراقچی با بیان اینکه در سطح معاونان هم روی متون اصلی کار بیشتری صورت گرفت، تاکید کرد: به هر حال کار سخت و پیچیده‌ای است و کار خیلی کُند پیش می‌رود. این موضوع حساسیت‌ها و پیچیدگی‌های خودش را دارد، ولی به هر حال مشغول هستیم.

ž در پتروشیمی و شیمیایی ها یک منبع آگاه در شرکت گروه صنعتی پاکشو با تایید ارسال درخواست افزایش نرخ فروش به سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: آنچه که شرکت پاکشو در سامانه کدال منتشر کرده است، پیش بینی شده که نرخ فروش پودر و مایعات البسه 4درصد و مایعات نیز 8درصد افزایش می‌یابد.

ž در گروه خودرو امروز هم رفتار سرد و همراه با بی اعتنایی به سهام شرکت های ارزنده تکرار شد و نماد ایران خودرو و گروه بهمن به رغم تعدیل مثبت ۲۹.۵ و ۳۱ درصدی با عدم رشد حتی یک درصدی قیمت باز شدند تا خبری از پیش خور شدن اطلاعات هم نباشد.

ž در شرایطی سود هر سهم سال مالی گذشته ایران خودرو و گروه بهمن با رشد 29.5 و 31 درصدی همراه شد که در بازگشایی نماد این دو شرکت نه تنها خبری از تحقق حداقل انتظارها نبود بلکه در همان قیمت های 260 و 214 تومانی قبل از اعلام افزایش سود ثابت ماند.

ž این درحالی است که برخی از سهامداران انتظار داشتند با اعلام سودهای جدید این دو خودروساز، قیمت سهام آنها حداقل 5 تا 10 درصد رشد کند. آن هم دو شرکت از صنعتی که در صورت مثبت بودن مذاکرات با اخبار و رویدادهای بسیار مهمی مواجه و به لیدر بازار تبدیل خواهند شد.

ž در بانکی ها در حالی که وزیر اقتصاد در اردیبهشت ماه در راستای حمایت از بازار سرمایه 5 بانک بزرگ کشور را موظف به انجام اقداماتی برای رونق بازار سرمایه کرده بود در تازه ترین اظهار نظر خود اعلام کرده است: وزارت اقتصاد به هیچ وجه به بانک ها و سایر اشخاص تکلیفی در مورد بازار سرمایه نمی‌کند و پیش از این هم چنین کاری نکرده است.

ž در سرمایه گذاری ها، در پی اجرای روال جدید در اعلام افزایش سرمایه شرکت ها، مدیرعامل سرمایه گذاری صنعت نفت از طرح جدید افزایش سرمایه 53 درصدی این شرکت بورسی خبر داد.

ž فضل اله وکیلی فرد با ارسال نامه ایی به سازمان بورس، اعلام کرد: از آنجا که در جلسه اخیر هیات مدیره این شرکت ، طرح افزایش سرمایه شرکت از 122 میلیارد و 360 میلیون به 187 میلیارد و 100 میلیون تومان از محل سود انباشته و مطالبات و آورده نقد به تصویب رسیده ، مراتب جهت انعکاس در کدال ایفاد می گردد.

ž در اخبار مرتبط با گروه ساختمان مدیر روابط عمومی بانک مسکن از ابلاغ بخشنامه پرداخت تسهیلات ۸۰ میلیونی خرید مسکن به شعب از روز دوشنبه هفته جاری خبر داد. وی افزود: پس از ابلاغ بخشنامه مزبور، متقاضیان تسهیلات 80 میلیونی خرید مسکن (خانه‌اولی‌ها) می‌توانند با مراجعه به شعب اقدام به بازگشایی این حساب کنند.

ž در این گروه همچنین با توجه به این‌که وام خرید مسکن در سال آینده به متقاضیان پرداخت می‌شود، تاثیر آن نیز در روند بازار مسکن در سال آینده قابل مشاهده خواهد بود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24