Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

امروز در بازار، برترین تقاضا مربوط به نماد شپنا و برترین عرضه از آن نماد فنوال بود.

žبه گزارش خبرنگار بورس24 به نقل از کارگزاری پارسیان، در حالی که تنها 7روز تا مهلت تعیین شده برای توافق بین ایران و 5+1 باقی مانده است اخبار متناقضی از پیرامون آن به گوش می رسد.

ž از سویی در اخبار آمده است که آخرین تلاشهای اسرائیل برای سنگ اندازی در این مسیر به ثمر نرسیده و اوباما همچنان به لغو تحریم ها پایبند است از سوی دیگر کریستین مانیتور در تحلیلی این مذاکرات و تعیین بازرسی ها در مورد ایران را راهی برای نفوذ و بررسی اهداف احتمالی نظامی علیه ایران می داند.

ž همچنین در اخبار خارجی آمده است رز گاتمولر معاون وزیر خارجه آمریکا در امور مربوط به کنترل سلاح و امنیت بین‌الملل وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد که توافق هسته‌ای ایران و 1+5 (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین بعلاوه آلمان) تغییری در برنامه سپر موشکی اروپا ایجاد نمی‌کند. وی ادامه داد« همانطور که ما تصریح کرده‌ایم، اگر آمریکا و شرکای ۱+۵ ما بتوانند درباره برنامه هسته‌ای ایران به توافق برسند و ایران نیز آن را دنبال کند، ما می‌توانیم یکی از بزرگترین تهدیداتی که متوجه امنیت ما است را رفع کنیم. اما با اینحال، همانطور که بیان کردیم، توافق درباره برنامه هسته‌ای ایران، نگرانی‌های ما درباره رفتار ایران و حمایت این کشور از تروریسم، فعالیت‌های بی‌ثبات کننده در خاورمیانه وتهدیداتی که برای دوستان و همپیمانان ما در پی دارد را رفع نمی‌کند.

ž در اخبار اقتصادی داخلی نیز آمده است: افزایش مصرف بنزین بعد از تک نرخی شدن ان ، دولت را برآن داشته است تا با کاهش موقت سی ان جی و افزایش قیمت بنزین مصرف را کنترل نماید.

ž در گروه فلزات اساسی انجمن جهانی فولاد در جدیدترنی گزارش خود با اشاره به افزایش 5.1درصدی تولید فولاد ایران در 5ماهه نخست امسال در مقایسه با سال گذشته اعلام کرد ایران در ماه می 1.455میلیون تن فولاد تولید کرده است. در این گروه امروز ذوب با صف خرید روبرو شد و فنورد نیز در حداکثر قیمت معامله شد. فنوال، فجر و فخاس نیز در قیمت های منفی حداکثری به کار خود پایان دادند.

ž در گروه پالایشی پس از بازگشایی ها بواسطه شایعات تعدیل مثبت در بودجه سال 94 و سود سال 93 هیجان خرید زیادی وجود دارد. امروز بهترین نماد این گروه شپنا با صف خرید بیش از 20میلیون بود. دیگر نمادهای پالایشی این گروه هم در حداکثر مثبت معامله شدند.

ž از گروه های پرطرفدار دیگر گروه خودرویی بودند. این گروه نیز معاملات را مثبت آغاز كردند و با روندی صعودی همراه شدند و اكثر نمادها تا سقف قیمت روزانه و صف خرید نیز رشد كردند، البته در اواسط بازار شاهد افزایش عرضه ها بودیم. اکثر نمادهای این گروه امروز در قیمت های حداکثری مثبت معامله شدند. خنصیر، ختوقا، خفناور، خلنت از نمادهای منفی گروه مذکور بودند.

ž در گروه محصولات شیمیایی امروز نیز شاهد رشد قیمتی نمادها بودیم. شمواد، شپلی، پترول، شیراز و شاملا از نمادهایی بودند که با قیمت های بالای مثبت 4 به کار خود پایان دادند. در این گروه مارون پس از برگزاری مجمع عمومی سال 93 با رشد 11درصدی به تابلو بازگشت.

ž در گروه انبوه سازی همسو با جو بازار شاهد نمادهای مثبت در گروه بودیم و در پایان معاملات نیز اكثر نمادها در بازه مثبت قرار دارند. طی دو روز اخیر معاملات پرحجمی در گروه انجام می شود، ‌ثمسكن دیروز و امروز معامله بلوكی با حجم بالا داشت، كه با معامله 31.7 میلیون سهم پرحجمترین نماد معاملاتی گروه بود.

žدر گروه سرمایه گذاری همسو با روند بازار معاملات گروه سرمایه گذاری نیز صعودی و مثبت انجام گرفت. وتوصا و وبوعلی تنها نمادهای منفی گروه در پایان معاملات می باشند. وخارزم نیز معاملات را با صف خرید به پایان رساند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24