Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

در اخبار مربوط به مذاکرات می خوانیم:سه روز گذشته یکی از پر التهاب ترین روزهای مذاکراتی را در وین، شاهد بودیم، روزهایی که اخبار هر ساعت آن با ساعت بعد تفاوت های بسیاری داشت و در آخرین ساعات روز پنج شنبه بود که در عین امیدواری برای اعلام خبر خوش توافق هسته ای به یکباره خبر تمدید مجدد مذاکرات روز دوشنبه شنیده شد.

به گزارش خبرنگار بورس24 به نقل ازکارگزاری پارسیان، امروز اگرچه بازار سرمایه حرکت خود را با روندی نزولی و افت قابل توجه شاخص کل آغاز کرد اما دیری نگذشت که به پشتوانه قدرت و تفکر ظریف ایرانی ها مجدداً راه خود را پیدا کرد و توانست در پایان علاوه بر جبران نزولی با رشدی 56 واحدی نیز مواجه گردد. آنگونه که از اخبار رسیده از وین تا به این لحظه بر می آید احتمالاً اهالی تالار باید خود را برای آغاز فصل جدیدی از بازار سرمایه آماده نمایند، فصلی که اینبار با مدیریت مدیران جدید سازمان بورس و حضور تفکر و نگاه جدید قرار است به استقبال برداشته شدن چالش اصلی و بزرگ اقتصاد کشور و بازار سرمایه برود.

بازار امروز:

در بازار امروز بیشترین تقاضا مربوط به بکام و برترین عرضه از آن نماد بترانس بود.

گروه بانک و مؤسسات اعتباری: معاون ارزی بانك مركزی اعلام كرد: بانک‌های خصوصی تحریم نیستند، از جمله بانک سامان، پاسارگاد، پارسیان،خاورمیانه و دو بانک دولتی مسکن و کشاورزی به سامانه سوئیفت متصل هستند. همچنین بنابر اعلام مدیرعامل بانک دی ، این بانک فرابورسی رسما عضو بزرگترین شبکه پیام رسانی بین‌المللی سوئیفت شد.

معاملات نمادهای گروه در بازه منفی و نزدیك كف قیمت آغاز شد اما معاملات بر روند صعودی بسیار كم شیب و آرامی سوار بود و در پایان معاملات اكثر نمادها دربازه منفی اما نسبتا نزدیك به صفر تابلو قرار دارند و با معامله 86.9 میلیون سهم وبصادر پرحجمترین نماد گروه می باشد.

گروه خودرو و ساخت قطعات: معاملات این گروه نیز در بازه منفی آغاز شد اما رفته رفته شاهد افزایش تقاضا در گروه بودیم. به طوری كه بسیاری از نمادها تا بازه مثبت پیش رفتند. سفارشات مثبت برای فردا از هم اكنون براینمادهای گروه خودرو ثبت شده است. با معامله 58 میلیون سهم خپارس پرحجمرین نماد گروه است.

گروه سرمایه گذاری: معاملات گروه متعادل و كم حجم انجام گرفت به طوری كه با معامله 9 میلیون سهم وخارزم پرحجمترین نماد گروه می باشد همچنین شاهد افزایش تقاضا و صعود یكباره وخارزم در دقایق پایانی بودیم.

گروه فلزات اساسی: معاملات گروه صعودی و مثبت انجام گرفت. و در بسیاری نمادها شاهد تشكیل صف های خرید بودیم. با معامله 14 میلیون سهم ذوب پرحجمترین معاملات گروه را به خود اختصاص داد، ذوب كه تا صف فروش نزول كرده بود در دقایق پایانی صف آن جمع شد.

گروه فراورده های نفتی : شاوان،‌شسپا، شنفت معاملات خودرا با صف خرید به پایان رساندند.. سایر نمادهای گروه نیز روند صعودی بسیار كم شیبی داشتند. و با معامله 5.8 میلیون سهم ونفت پرحجمترین نماد معاملاتی گروه می باشد.

در گروه غذایی : اخبار شرکت های روغنی حاکی از آن است که محصولات این شرکت ها به وسیله دامپینگ یک شرکت عربستانی که 35 درصد بازار روغن ایران را در اختیار دارد، در انبارها انباشت شده و با مشکل فروش روبروست.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24