Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

قالیباف از برگزاری نشست های فدراسیون بورس های اروپایی در ایران خبر داد و گفت: آبان ماه امسال در اصفهان، بیستمین سالگرد فدراسیون بورس های اروپایی برگزار می شود.

 نشست خبری حسن قالیباف اصل، مدیرعامل شرکت بورس تهران امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بورس24 ؛ مدیرعامل شرکت بورس در این نشست خبری با اشاره به طبقه بندی دستورالعل شرکت ها گفت: ما این دستورالعمل را اصلاح کرده و برای سازمان فرستاده ایم. در دستورالعمل طبقه بندی شرکت ها، معیارهای طبقه بندی مطلق بود که در اصلاحی که انجام شد این معیارها نسبی شدند تا امکان طبقه بندی شرکت ها بر اساس وضعیت روز فراهم شود. همچنین دستورالعمل عرضه های اولیه هم نهایی شده است.
قالیباف با بیان اینکه 87 مجوز ایستگاه کاری جدید برای کارگزاری ها اعطا شده ، گفت: 24 مجوز نمایندگی و دفتر پذیرش برای آنها صادر شده در مجموع 1470 ایستگاه کاری وجود دارد که کارگزاران برای اداره آن ها دسترسی دارند.
وی درباره ساختمان جدید بورس تهران گفت: این ساختمان رشد فیزیکی 65 درصدی داشته و امیدواریم تا آخر سال آماده بهره برداری شود.
مدیرعامل شرکت بورس درمورد بازدیدهای اخیر سرمایه گذاران خارجی از بورس تهران گفت: از اول سال تا کنون 20 گروه سرمایه گذار خارجی و 130 سرمایه گذار انفرادی از بورس بازدید کرده و با ما وارد مذاکره شده اند. 50 کد معاملاتی جدید هم برای سرمایه گذاران خارجی صادر شده است. صندوق های معتبر سرمایه گذاری بین المللی از جمله از کشور روسیه به ما برای سرمایه گذاری مراجعه کرده اند که منتظر رفع محدودیت ها برای شروع سرمایه گذاری هایشان هستند.
قالیباف درباره برنامه های شرکت بورس در سال جاری گفت: پذیرش 8 شرکت در بورس، انتقال 4 نماد از فرابورس به بورس، ورود 3 صندوق قابل معامله و 3 صندوق از سایر صندوق ها و پذیرش 5 اوراق بدهی در دستور کار امسال ماست.
وی خبر از برگزاری نشست های فدراسیون بورس های اروپایی در ایران خبر داد و گفت: آبان ماه امسال در اصفهان، بیستمین سالگرد فدراسیون بورس های اروپایی برگزار می شود. این اجلاس شامل کمیته کاری این فدراسیون، جلسه هیات رئیسه آن و مجمع عمومی عادی سالیانه آن ها است که در ایران برگزار خواهد شد.
وی در تعریف حمایت از بازار گفت: باید فضای کسب و کار را به سمت شفافیت و ثبات در قوانین ببریم.
مدیرعامل بورس تهران درباره رکود بورس گفت: رکود در عرصه اقتصادی، سیاست های انقباضی و کمبود نقدینگی از جمله دلایلی است که به رغم وجود توافق مانع از رشد بورس شده است. در این میان اگرچه حجم و ارزش معاملات کاهش یافته است اما کمتر در این بازار دچار صف شدیم و سهامداران به راحتی موفق به فروش و یا خرید سهم شده اند. این رکود تنها متعلق به بورس نیست و در سایر بازارهای سرمایه گذاری در کشور نیز این رکود وجود دارد. اما با گشایش های بین المللی و رفع محدودیت های بانکی شاهد رونق بورس خواهیم بود.
این خبر تکمیل می شود...

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24