Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

در خبرها آمده است براساس گزارش مرکز آمار ایران، صادرات کشاورزی و شکار و جنگلداری، استخراج معدن، شیلات و صنعت در بهار ۹۴ دارای رشد منفی بوده اند.

به گزارش خبرنگار بورس24 به نقل از کارگزاری پارسیان،در پی دو روز تلاطم شدید در بازارهای بورس چین که بر بازارهای جهانی اثر گذاشته است، بانک مرکزی این کشور موسوم به بانک خلق چین با کاستن از میزان بهره به میزان ۰.۲۵ درصد، بهره بانکی را به ۴.۶ درصد رساند.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی با تشریح برنامه جدید افزایش تولید نفت ایران در دوران پساتحریم، گفت: سال آینده تولید نفت از میادین غرب کشور روزانه به ۲۰۰ هزار بشکه افزایش می‌یابد.

بازار امروز:

گروه خودرو و ساخت قطعات

غلامحسین قاسمیان رئیس اتحادیه نمایشگاه ‌داران تهران گفت: در حال حاضر تغییر خاصی در بازار خودرو رخ نداده و همان رکود همیشگی حاکم است. مردم به گمان اینکه نرخ ارز کاهش می‌یابد از خرید خودروی صفر امتناع می‌کنند در حالی که نرخ ارز همچون گذشته خواهد ماند و تا به حال شاهد کاهش قیمت آن نبوده‌‌ایم.

قاسمیان در ادامه افزود: با وجود اینکه تقاضای چندانی در بازار خودرو وجود ندارد اما خودروسازان عرضه را همچنان ادامه داده و از لحاظ عرضه در بازار مشکلی وجود ندارد. به گفته وی عدم میزان تقاضا منجر به کاهش قیمت خودرو به زیر قیمت کارخانه شده است.

در این گروه اکثر نماد ها روز متعادلی پیش رو داشتند. و تنها نماد های خاذین، نیرو محركه‌ و خچرخش با صف فروش همراه بودند.

گروه غذایی

در خصوص افزایش 5 درصدی نرخ روغن نباتی، سیامک ربیعی مدیرعامل مارگارین گفت: افزایش 5 درصدی نرخ روغن بعد از دو سال و به دلیل افزایش هزینه های حقوق و دستمزد، حامل های انرژی و غیره می باشد. وی در ادامه گفت: در بودجه اعلام شده مارگارین افزایش نرخ بیش از 5 درصد در نظر گرفته بودیم که به همین خاطر به زودی شرکت در گزارش 6 ماهه از این بابت تعدیل منفی اعلام خواهد کرد.

در این گروه تنها نماد غشصفا با صف خرید همراه بود و مابقی نماد ها متعادل بودند.

گروه استخراج کانه های فلزی

در این گروه امروز شاهد شفاف سازی افزایش سرمایه شرکت فولاد صبانور بودیم . این شرکت اعلام نموده است قصد اجرای مرحله دوم افزایش سرمایه از 203 میلیارد تومان به 318 میلیارد تومان را دارد. افزایش سرمایه مذکور به منظور تامین مالی پروژه کارخانه گندله سازی با ظرفیت 920 هزارتن در استان کردستان انجام خواهد شد. در این گروه کبافق بیشترین افزایش قیمت و کنور بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

گروه قند و شكر

رضا رحمتی دبیر اجمن قندو شکر گفت: انجمن قندو شکر افزایش نرخ 13.5 درصدی را به سازمان حمایت داده است اما هنوز سازمان مجوز آن را صادر نکرده است. همچنین در خصوص شایعه فروش حواله های واردات شکر توسط شرکت های قندی آقای رحمتی پاسخ دادند: دولت به ازاء 200 تومانی که قرار بود به شرکت های قندی بدهد، مجوز واردات 300 هزارتن شکر را به کارخانجات داده است. از این رو کارخانجاتی که از حواله خود استفاده نمی کنند، اقدام به فروش آنها می کنند.در این گروه اکثر نمادها با صف خرید همراه بوده اند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24