Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

عیسی رضایی از مدیران شناخته شده بورس است. او زمانی در شرکت سرمایه گذاری مهر اقتصاد ایرانیان که از زیرمجموعه های موسسه مالی و اعتباری مهر بود، فعالیت هایی انجام داد که تبدیل به یکی از لیدرهای بازار شده بود.

عیسی رضایی در اواخر دهه 80 از طریق این شرکت حدود 1500 میلیارد تومان پول به بازار وارد کرد و خریدهایی انجام داد که هنوز هم بعضی از آن ها در پرتفولیوی شرکت سرمایه گذاری مهر اقتصاد ایرانیان وجود دارند. شرکت های تایدواتر خاورمیانه، ایرالکو، فولادمبارکه، توسعه معادن روی، بانک پارسیان و تراکتورسازی از جمله شرکت هایی بودند که درصدی از سهام آن ها توسط شرکت سرمایه گذاری مهر اقتصاد ایرانیان خریداری شد.

حالا گفته می شود دوباره عیسی رضایی به عنوان مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر به بازار بازگشته تا خریدهایی برای شرکت تحت مدیریت خود انجام دهد.

عیسی رضایی، مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری کوثر با اشاره به ورود این شرکت در بازار سرمایه برای دومین بار در خصوص استراتژی این شرکت به خبرنگار بورس24 گفت: در کل ورود به بازار سرمایه ، بیشتر به دلیل این است که نقش اجتماعی خود را در حفظ منافع ملی ایفا نماییم و لیدر بودن برای ما مهم نیست.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی سهامی از جمله سیمان ، معادن و سایرین در زیر ارزش ذاتی خود هستند، درحالی که ارزش جایگزینی بالایی دارند. در نتیجه به حمایت ما برای برگشت به روند عادی خود نیازمند هستند.

مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر با بیان اینکه ورود به سهام طبق استراتژی است، ابراز داشت: به هر سهامی که منافع ما حفظ شود ورود می نماییم. البته ورود به بازار چشم بسته نخواهد بود و دقیقا استراتژی مشخصی برای ورود خواهیم داشت.

رضایی در پاسخ به این سوال که برنامه ای برای تاسیس شرکتی جهت سرمایه گذاری دارید؟ گفت: شاید شرکتی تاسیس نکنیم و از ظرفیت های موجود برای سرمایه گذاری و ورود به بازار استفاده نماییم.

او گفت: گرچه میزان سرمایه گذاری و حجم آن قابل بیان نیست اما، در شرایط کنونی سعی می کنیم از پتانسیل همه سرمایه گذاران عمده برای ورود به بازار در سهام مختلف، بدون دخالت در سهام یکسان کمک بگیریم.

وی با اشاره به این که عملکرد ورود به سهام در سال های گذشته مثبت ارزیابی می شود اذعان داشت: ورود به بازار طی سال های گذشته مناسب بوده و ما توانستیم روی سهام های مختلفی از جمله تاید واتر خاورمیانه (رونق فعالیت های تجاری صادرات و ورادت این شرکت) ، کروی، تراکتور سازی، ایرالکو، توسعه صنعتی، بیمه البرز ، ایران خودرو و فولاد مبارکه سرمایه گذاری های با عملکرد مناسب داشته باشیم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24