Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

علت حركت مخالف قیمت ها در منطقه ٢ تهران به نوع خانوارهای مخاطب این املاك برمی گردد كه عمدتا از دهك ها پردرآمد جامعه هستند و از بنیه مالی كافی برای خرید مسكن برخوردار هستند...

شرح حالی از وضعیت گران قیمت ترین منطقه پایتخت

قیمت مسكن در تهران بیش از ٥ ماه است كه در ثبات به سر می برد اما در یك منطقه از تهران، هنوز تورم دست از سر واحدهای مسكونی این منطقه برنداشته و آنجا را به پرشتاب ترین بازار مسكن به لحاظ رشد قیمت بدل كرده است.

به گزارش خبرنگار بورس24 ،قیمت واحدهای مسكونی محله های سعادت آباد، شهرك غرب، فرحزاد و گیشا در یك ماه اخیر ٥ درصد افزایش قیمت داشته اند. این محله ها، منطقه ٢ تهران به عنوان گران قیمت ترین منطقه پایتخت را تشكیل می دهند. میانگین قیمت مسكن در این منطقه متر مربعی ٥ میلیون و ٦٠٠ هزار تومان است.

رشد ٥ درصدی قیمت مسكن در این منطقه در شرایطی اتفاق افتاده كه از ابتدای سال تاكنون، خانه های شهر تهران نه تنها افزایش قیمت نداشته اند كه حدود ٢ درصد از ارزش معاملاتی آنها كاسته شده است.

علت حركت مخالف قیمت ها در منطقه ٢ تهران به نوع خانوارهای مخاطب این املاك برمی گردد كه عمدتا از دهك ها پردرآمد جامعه هستند و از بنیه مالی كافی برای خرید مسكن برخوردار هستند. ٨ درصد معاملات خرید مسكن در منطقه ٢ انجام می شود. در ماه گذشته ١١ هزار واحد مسكونی در تهران خرید و فروش شد كه نیمی از آنها نوساز بودند.

میانگین قیمت مسكن به روایت بانك مركزی در ماه گذشته ، كمتر از یك درصد نسبت به شهریور كاهش یافت.

در حال حاضر بازار خرید و فروش مسكن همچنان كساد است اما كارشناسان به متقاضیان توصیه می كنند از فرصت بوجود آمده در بازار ملك به لحاظ قیمتی، تا پیش از شروع دور جدید افزایش، بهره برداری كنند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24