Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

ابوترابی در خصوص شرکت آزمایش هم گفت: گزارشات این شرکت بررسی شده و اعلام نواقص به مدیران شرکت اعلام شده است و به شرکت مهلت داده ایم که مدارک را بعد از رفع ابهامات به ما ارسال کند که تا این لحظه ارسال نکرده است...

آخرین خبرها از افزایش سرمایه چند شرکت مهم

آخرین وضعیت افزایش سرمایه شرکت های معاف از مالیات تجدید ارزیابی دارایی ها اعلام شد.

غلامرضا ابوترابی، رئیس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص آخرین وضعیت شرکت هایی که به نوعی معاف از مالیات تجدید ارزیابی هستند، به خبرنگار بورس24 گفت:سازمان امور مالیاتی در خصوص مالیات تجدید ارزیابی چندی پیش پاسخ مبسوطی به بورس فرستاده ،اما هنوز بررسی های لازم در سازمان در این خصوص انجام نشده است.

وی در خصوص وضعیت افزایش سرمایه ذوب آهن گفت:این شرکت پرونده ای نزد سازمان ندارد. ما افزایش سرمایه این شرکت را یک بار بررسی کردیم و نظر بازرس قانونی شرکت نیز مبنی بر عدم تایید گزارش توجیهی بود، ما نیز مهلت مقرر 30 روزه ای به شرکت داده ایم اما با توجه به این که ابهامات آن رفع نشده بود ،از دستور کار سازمان خارج شده و لذا در حال حاضر پرونده افزایش سرمایه ذوب آهن در سازمان باز نیست. یعنی ما پرونده مفتوحی برای رسیدگی به افزایش سرمایه ذوب آهن نداریم.

ابوترابی در خصوص شرکت آزمایش هم گفت: گزارشات این شرکت بررسی شده و اعلام نواقص به مدیران شرکت اعلام شده است و به شرکت مهلت داده ایم که مدارک را بعد از رفع ابهامات به ما ارسال کند که تا این لحظه ارسال نکرده است.

وی در خصوص چند شرکت استعلام گرفته دیگر از جمله کنتور سازی ایران،پلی اکریل و... گفت: در حال حاضر پرونده های افزایش سرمایه برخی از این شرکت ها به سازمان ارسال شده و با بررسی های انجام شده ابهامات نیز به شرکت ها اعلام شده و منتظر رفع ابهامات توسط این شرکت ها هستیم.

این مقام مسئول در سازمان بورس در خصوص شایعه درخواست ایران خودرو برای افزایش سرمایه نزد سازمان گفت: شرکت ها باید برای افزایش در سه مرحله به کدال اطلاع رسانی کنند . ابتدا زمانی که هیات مدیره مصوب می کند همچنین زمانی که شرکت گزارش حسابرس دریافت کرده و زمانی که اطلاعات نهایی به سازمان ارسال می شود که هنوز ایران خودرو اقدامی در این خصوص انجام نداده و نزد سازمان درخواستی ندارد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24