Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

مجامع عمومی عادی به طور فوق العاده و عمومی عادی سالیانه بانک ملت حاشیه هایی نیز به همراه داشت، که در ادامه می خوانید:

اخبار در حاشیه مجمع بانک ملت را اینجا بخوانید...

طاها حشمتی: مجامع عمومی عادی به طور فوق العاده و عمومی عادی سالیانه بانک ملت صبح روز پنج شنبه با حضور قابل توجه سهامداران رسمیت یافت.

این مجامع طولانی و یکی پس از دیگری حاشیه هایی نیز به همراه داشت، که در ادامه می خوانید:

از نیم ساعت قبل از آغاز مجمع تقریبا دیگر جایی برای نشستن در تمامی صندلی های سالن تالار حوزه هنری سازمان تبلیغات (در دو طبقه) وجود نداشت. در این شرایط سهامدارانی که دقایقی پس از آغاز مجمع وارد سالن می شدند، چاره ای به جز نشستن بر روی زمین نداشتند. این موضوع به گونه ای شد، که حتی دیگر روی زمین هم جای خالی برای نشستن باقی نمانده بود.

از آغاز مجمع تا دقایق پایانی مجامعی که نزدیک به 4 ساعت به طول انجامید، پس از هر سخن از سوی مدیران بانک و ریاست مجمع بسیاری از حاضران در سالن کف می زدند!

سهامداران با واکنش های احساسی به دفعات اعتراض خود را نسبت به عملکرد مدیر عامل قبلی بانک ملت نشان دادند.

برخی از سهامداران با اشاره به اینکه در مجمع قبلی بانک ملت مدیران بانک از پاسخ دادن به سوالات سهامداران طفره می رفته اند، خواستار پاسخگویی به تمامی سوالات سهامداران توسط مدیران بانک قبل از اعلام پایان مجمع شدند.

برخی از سهامداران به خاطر کف زدن های پی در پی برخی از حاضرین در مجمع معترض به حضور کارکنان بانک ملت در مجمع بودند، آنها می گفتند وقتی که صحبت از افزایش هزینه ها می شود، این کارکنان بانک هستند که کف می زنند و نه سهامداران

مدیران بانک ملت به رغم طولانی شدن مجمع بانک در بخش پرسش و پاسخ سهامداران با خوش رویی به تمامی سوالات پاسخ دادند

سهامداران زیادی معترض به عدم دریافت سود نقدی از بانک بوده و درخواست تقسیم سود را مطرح می کردند. در نهایت این سخن عسگری مارانی که خطاب به سهامداران گفت: بانک ده درصد سودی که می تواند تقسیم کند، 20 ریال می شود که اصلا ارزش این همه چانه زنی در مجمع برای شما را ندارد. بگذارید این دوره سود نداشته باشیم. اختیار را به بانک بدهید اما با این قول که در سال بعد دیگر اینگونه نباشد، آرامش را به مجمع بانک ملت بازگرداند.

برخی سهامداران اعترض خود را نسبت به میزان پرداخت حقوق و مزایا به کارکنان بانک ملت در مجمع اعلام کردند. آنها می گفتند، این پرداختی هارشدی 40 درصدی داشته است، پس حقوق سهامداران چه می شود

سوالی در رابطه با وضعیت حال حاضر بحث دریافت غرامت 4 میلیارد دلاری از انگلیس بارها در مجمع تکرار شد که در نهایت اخلاقی مدیر عامل بانک ملت توضیحات کاملی را در این رابطه ارائه داد. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24