Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

پالایشگاه تهران نیز به جمع شرکت های بورسی پیوست و کشف قیمت ٣۴٩٩ ریالی نیز برای این شرکت صورت پذیرفت...

جزئیات بورسی شدن شتران + اعلام برنامه های آتی شرکت را اینجا بخوانید...

بورس24 : پالایشگاه تهران نیز به جمع شرکت های بورسی پیوست و کشف قیمت 3499 ریالی نیز برای این شرکت صورت پذیرفت.

فریدون ورشو ساز، مدیر مالی پالایشگاه تهران ضمن بیان این مطلب در ادامه سخنان خود گفت: تاکنون هیچ گونه نرخی از سوی پالایش و پخش برای ما ارسال نشده است، تا بتوانیم صورت های مالی خود را تنظیم نماییم.

وی افزود: با پالایش و پخش تعاملات لازم وجود دارد اما تا به این لحظه اعداد و ارقامی نهایی نشده و به دست ما نیز نرسیده است.

وی ادامه داد: تاکنون چندین سناریو تعریف شده و تغییر کرده است. در نهایت فرمول ها بایستی از طریق پالایش و پخش اعلام شود و در زمان اکنون به فرمول ها دسترسی نداریم.

وی افزود: طرح مطالعاتی بنزین جدید را شروع کرده ایم که تا دو ماه آینده تمام می شود و تا سه ماه آینده هم وارد پروسه اجرایی خواهیم شد.

او گفت: هم اکنون در حال انتخاب پیمانکار هستیم و به زودی کلنگ طرح واحد بنزین سازی جدید خواهد خورد.

ورشو ساز در مورد محصولات و فرآورده های جدید پالایشگاه نیز گفت: برنامه دیگری برای آپگریدینگ پالایشگاه در دستور کار داریم تا بتوانیم بحث فرآورده های سنگین را که با ارزش کمتری در بازار عرضه می شود را به فرآورده های سبک و با مرغوبیت بالا تبدیل نماییم.

وی تصریح کرد: با این مهم سهامداران با حاشیه سود بالا از این مزیت منتفع خواهند شد.

مدیر مالی پالایشگاه تهران گفت: برنامه تولید شرکت طبق آنچه پیش بینی شده، پیش می رود و تا کنون در این مورد تعللی نداشتیم.

وی افزود: اگر مسئله ای خارج از عهده مان پیش نیاید موظف خواهیم بود، طبق نظر پالایش و پخش صادرات را انجام دهیم.

روح الله حسینی مقدم، مدیر امور ناشران بورس در اولین روز معامله پالایشگاه تهران در بورس تهران در جمع خبرنگاران گفت: درخواست شرکت از اردیبهشت ماه برای بورس ارسال شده و این شرکت تمامی الزامات اولیه پذیرش در بورس تهران را دارا بوده است.

وی افزود: ما به دنبال فرصتی بودیم که این شرکت در لیست شرکت های بورس تهران باشد و با توجه به بررسی هایی که صورت پذیرفت، وضعیت گزارشگری این شرکت از وضعیت گزارشگری سایر شرکت هایی که در حال حاضر در بورس تهران هستند بهتراعلام شد.

وی تصریح کرد: فقط ما بر روی بحث سرمایه شرکت در دوره ای ملاحظاتی داشتیم که با توجه به افزایش سرمایه ای که صورت پذیرفت، این مشکل نیز برطرف شده است.

به گفته وی، تنها مشکلی در انتقال فرابورس به بورس وجود داشت که این مشکل هم در اوایل ماه گذشته رفع و زمینه بازگشایی نماد فراهم گردید.

حسینی مقدم افزود: ورود شرکت به بازار سرمایه از چند جهت حائز اهمیت بود. هم از این دید که بورس تهران معافیت مالیاتی دو برابری به همراه خواهد داشت و هم از منظر اعتباری که برای شرکت به همراه دارد.

وی خاطر نشان کرد: بنابراین این مهم طبیعی است که شرکت با توجه به داشتن شرایط های حداقلی حضور در بورس تهران، می تواند خود را در جمع پالایشگاهی هایی که این الزام را فراهم کرده اند، احساس نماید.

وی ادامه داد: امروز کشف قیمت بر اساس همه مقرراتی که در بورس تهران داریم انجام شد و همچنین پیغام گشایش در بازار اطلاع رسانی شد.

این مقام مسئول تاکید کرد: مبنای ما چندان مبنای معامله در فرابورس نبود، اما بازار از این عدد طبعیت می کند. چرا که زمان بسته شدن نسبت به فرابورس طولانی نبود و بر اساس سفارشاتی که برای بازگشایی در نظر گرفته شد، در نهایت سامانه نرخ 3499 ریال را تعیین نمود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24