Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

یکی از مهمترین پروژه های شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند احیای اراضی ۴۵٠هکتاری هشتگرد فراسا می باشد که نقل و انتقال این زمین از بانک صنعت و معدن به یکی از زیر مجموعه های واتی به قیمت اسمی صورت گرفته و در حال حاضر آتیه دماوند به جد این پروژه را پیگیری می کند. در همین راستا طرحی برای کارکردهای آتی سایت ارائه شده است...

چه خبر از فراسای آتیه دماوند...؟

آخرین وضعیت پروژه مهم فراسا توسط مدیرعامل سرمایه گذاری آتیه دماوند اطلاع رسانی شد.

محمد رضا رستمی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند در خصوص پروژه فراسا و آخرین اقدامات انجام شده در آن به خبرنگار بورس24 گفت:یکی از کارکردهای پیشنهادی مشاور که بخش تولید و کسب و کار می باشد با حضور هیات دولت افتتاح گردید و در حال حاضر بخش تولیدی پروژه فراسا افتتاح شده و در حال فعالیت است.همچنین افزایش سرمایه شرکت از 174 میلیارد تومان به 245میلیارد تومان ثبت رسمی شده است.

مدیرعامل «واتی» اضافه کرد: ما در مرحله تکمیل مطالعات شرکت مشاور مبنی بر ارائه نقشه اجرایی برای ایجاد مرکز پشتیبانی خدمات هستیم.

این مقام اجرایی درخصوص جزئیات این پروژه افزود: فراسا سایتی به مساحت 50هکتار است که در 35 کیلو متری اتوبان کرج به قزوین واقع شده که بعد از 20سال بخش تولید آن راه اندازی شده و سایر کارکردهای آن مبنی بر ایجاد مرکز نوین مصالح ساختمانی ، مرکز پشتیبانی خدمات و سایر کارکردهای آن در دستور کار شرکت است.

گفتنی است،یکی از مهمترین پروژه های شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند احیای اراضی 450هکتاری هشتگرد فراسا می باشد که نقل و انتقال این زمین از بانک صنعت و معدن به یکی از زیر مجموعه های "واتی" به قیمت اسمی صورت گرفته و در حال حاضر آتیه دماوند به جد این پروژه را پیگیری می کند. در همین راستا طرحی برای کارکردهای آتی سایت ارائه شده است.

بررسی های بورس24 نشان می دهد:شرکت مشاوره بین المللی ره شهر پس از انجام مطالعات سنتز کارکردهای امکان پذیر در هفت حوزه تولیدی، نمایشگاهی، آموزشی، خدمات فنی و پشتیبانی، لجستیک، گردشگری و صنعتی و خدمات حاشیه جاده را پیشنهاد و مورد تایید قرارداد که در این راستا یکی از کارکردهای پیشنهادی مشاور از طریق مشارکت بخش خصوصی برای تولید قطعات بتنی سبک AAC با ظرفیت 1088 متر مکعب در روز راه اندازی گردید که بخش زیادی ار تولیدات صادر می شود.تهیه طرح های جامع، تفصیلی و آماده سازی سایت در دست اقدام بوده که در شش ماه آینده به مرحله اجرایی خواهد رسید و با عملیاتی شدن پهنه بندی عملا جذب سرمایه گذاران امکان پذیر می گردد.

باتوجه به موقعیت ممتاز سایت و تنوع فعالیت های پیشنهادی مشاور و حجم بالای سرمایه گذاری درجهت ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی تبدیل سایت به منطقه ویژه اقتصادی در دست اقدام و پیگیری قرار گرفته است که تحقق این امر موجب سرمایه گذاران داخلی، خارجی شده و شکوفایی اقتصادی سایت را به دنبال خواهد داشت.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24