Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

سهام شرکت پگاه گلپایگان از جمله سهم هایی است که به تازگی وارد بازار فرابورس شده است. از روز عرضه این سهم در بازار فرابورس صف خرید و تقاضا...

بورس24 : سهام شرکت پگاه گلپایگان از جمله سهم هایی است که به تازگی وارد بازار فرابورس شده است. از روز عرضه این سهم در بازار فرابورس صف خرید و تقاضا برای این سهم همچنان پایدار است. سهامدار عمده به زودی پاسخ بازار را خواهد داد.

به گزارش خبرنگار بورس24 ، وحید وحیدی معاون اقتصادی صنایع شیر ایران در خصوص صف خرید پگاه گلپایگان گفت: این سهم از پتانسیل خوبی برای رشد برخوردار است. شرکت شیر پگاه گلپایگان برنامه های خود را عملی کرده و به این برنامه ها نیز متعهد است.

وی ادامه داد: صف خرید سهم بر اثر عرضه و تقاضا بوده و ما نیز به عنوان سهامدار عمده به سهم خود ایمان داشته و از آن حمایت خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: صف خرید این سهم به معنی تقاضا برای این سهم بوده و از آن جایی که ما تعهد عرضه 10 درصد دیگر را نیز به فرابورس داریم، به احتمال زیاد پاسخ بازار را خواهیم داد و مقداری از 10 درصد را عرضه خواهیم کرد. اما هنوز زمان آن مشخص نیست و نمی توان برای آن زمان خاصی را بیان کرد.

وی بیان داشت: صنایع شیر ایران از تمامی شرکت های خود حمایت کرده و خواهد کرد و ما به زودی شاهد عرضه بلوک دوم این سهم در بازار خواهیم بود.وحیدی تصریح کرد: این شرکت جزو شرکت های است که می تواند به روسیه صادرات داشته باشد و این جزو برنامه های هلدینگ صنایع شیر ایران نیز هست اما در حال حاضر به عراق و افغانستان محصولاتی را صادر می کند. 

وی بیان داشت: البته موافقت کلی با طرف روس برای وارادات محصولات صورت گرفته و مخالفتی بابت این قضیه وجود ندارد. این موضوع جزو برنامه های آتی شرکت خواهد بود.

این مقام مسئول عنوان کرد: رشد سودآوری در این شرکت ادامه خواهد داشت و مطمئنا این شرکت به روند رشدی خود ادامه خواهد داد.

وحید وحیدی در پایان خبر داد: هلدینگ صنایع شیر ایران به زودی پگاه آذربایجان شرقی را در بازار فرابورس عرضه خواهد کرد. تمامی کارهای ان صورت گرفته و امیدواریم تا دهه فجر این عرضه صورت بگیرد. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24