Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیرعامل گروه توسعه ملی در خصوص وضعیت بازار سهام در سال ٩٦ هم گفت:بازار سال ٩۶ مثبت خواهد بود. با توجه به سیاست های کاهش تورم و به تبع آن افت بهره بانکی ، سیگنال هایی که از بازار دریافت می کنیم به این معنی است که سود بانکی کاهشی خواهد بود و این نشان دهنده مثبت بودن چشم انداز بازار است و این شرایط منجر می شود بازار سهام هم مثبت باشد...

«وبانک» ۴ شرکت خود را برای ورود به بازار سهام آماده کرد

بورس24 : «وبانک در اندیشه واقعی کردن ارزش سهام، ورود شرکت های غیر بورسی مجموعه به بازار سرمایه ، زیر مجموعه های وبانک در شرایط خوبی قرار دارند، شازند فراتر از پیش بینی حرکت کرده است. چشم انداز سیدکو روشن است و صنایع غذایی امسال به سود معقولی می رسند» آخرین اظهار نظرها و خبرهای مطرح شده توسط مدیرعامل گروه توسعه ملی است.

خداداد غریب پور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در خصوص برنامه های سال٩٦ این شرکت به خبرنگار بورس٢٤ گفت:در درجه اول در برنامه داریم تا قیمت سهام وبانک واقعی شود و این امر با ارزشگذاری دارایی ها محقق خواهد شد، بنابراین در نظر داریم تا شرکت های غیر بورسی را برای ورود به بورس مهیا کنیم از مهمترین شرکت هایی که در تلاش هستیم تا در بورس عرضه کنیم، هلدینگ شوینده، بهپخش،هلدینگ ساختمانی و سیمان فیروزکوه است.

وی ادامه داد: در راستای سیاست های دولت و بانک مرکزی آن بخش از سرمایه گذاری ها که قابل واگذاری به بخش خصوصی واقعی است،آماده هستیم تا به بخش خصوصی واگذار کنیم.

غریب پور در عین حال گفت:روی توسعه منابع انسانی و آموزش نیز حساسیت داریم و توسعه اشتغال با تکیه بر افزایش تولید بنگاه ها و به تبع آن افزایش اشتغال در برنامه های وبانک خواهد بود.

مدیرعامل گروه توسعه ملی در خصوص وضعیت بازار سهام در سال ٩٦ هم گفت:بازار سال 96 مثبت خواهد بود. با توجه به سیاست های کاهش تورم و به تبع آن افت بهره بانکی ، سیگنال هایی که از بازار دریافت می کنیم به این معنی است که سود بانکی کاهشی خواهد بود و این نشان دهنده مثبت بودن چشم انداز بازار است و این شرایط منجر می شود بازار سهام هم مثبت باشد.

وی در خصوص شرایط حاکم بر زیر مجموعه ها نیز گفت: شازند سال ٩٥ را در شرایط خوبی سپری کرد و با توجه به تولید و فروش فراتر از انتظار ظاهر شد، حال آن که این شرکت در سال 96 در شرایط بدبینانه هم به سود خود خواهد رسید.

غریب پور ادامه داد:براساس پیش بینی ها وضعیت صنعت ساختمان از نیمه دوم سال بهبود خواهد داشت،در نتیجه چشم انداز آتی سیدکو را هم مثبت ارزیابی می کنیم.در مجموع صنعت پتروشیمی شرایط خوبی خواهد داشت ، سایر صنایع مانند صنعت غذایی هم سود معقولی را خواهند داشت و صنعت ساختمان تا حدی بهبود خواهد داشت و چشم انداز بازار با توجه به شرایط مثبت است.

غریب پور گفت: در خصوص دلار هم پیش بینی این است که نوسان زیادی نخواهد داشت و سقف 4هزار تومان برای آن در دسترس است. وی در پایان گفت:وبانک به دنبال افزایش ارزش های شرکت است و در برنامه دارد تا شرکت های خارج از بورس را وارد بورس کند تا ارزشگذاری صحیحی از آن ها داشته باشد و قیمت سهم واقعی شود.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24