Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

نشست عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج فارس برگزار شد.

معرفی آخرین شرکتی که وارد فهرست عرضه های اولیه شد

به گزارش بورس24 ؛ نجفی مقدم، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج فارس «وپسا» در خصوص عرضه سهام این شرکت در فرابورس گفت: این شرکت در بازار دوم پذیرش و درج شده است که زمان عرضه با وضعیت بازار مشخص خواهد شد.

وی افزود: سیاست تقسیم سود به گونه ای است که هم سهامداران منتفع شوند و سود انباشته مناسب برای طرح های آتی داشته باشد.

نجفی مقدم گفت: شرکت برنامه ای برای افزایش سرمایه ندارد و احتمالا ۱۰ درصد سهم عرضه خواهد شد.

وی در مورد پروژه های شرکت گفت: ۱۵پروژه در برنامه های شرکت است که ۱۱ شرکت هنوز در مرحله مذاکره است و پتروشیمی بوعلی؛ هنگام، کیان و ونیران نیز برای عملیات نصب تجهیزات نهایی شده اند.

مدیرعامل شرکت در خصوص مهمترین شرکت زیرمجموعه، پارت ماشین سازه پارس گفت: حمل و نقل، باربرداری و انجام عملیات نصب کلیه تجهیزات سنگین و فوق سنگین صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شامل: تجهیزات استاتیک و روتاری، مونتاژ و نصب پکیج ها شامل ریفرمر، کوره، بویلر و ….نصب کلیه تجهیزات نیروگاهی ، اجرای عملیات نصب کمپرسور و توربو کمپرسور تا مرحله پیش راه اندازی و راه اندازی، اجرای کلیه مراحل عملیات پایپینگ، اجرای عملیات نصب تاورهای یک تکه و چند تکه، اجرای عملیات نصب کلیه سازه های فلزی سنگین (ماهانه هزار تن) بهسازی و مقاوم سازی زمین به روش های تحکیم دینامیکی (Dynamic Compaction) از برنامه های این شرکت است.

وی از برنامه ها و فعالیت های شرکت گفت: واردات ماشین آلات راه سازی، خدمات بازرگانی مواد غذایی،تولید عایق های ضدآب xps،باربرداری، نصب سازه و تجهیزات سنگین از برنامه های شرکت است.

وی در خصوص شرکتهای زیر مجموعه گفت: فعالیت اصلی شرکت جهان روکش اسپادانا طراحی، تولید، ساخت، نصب، اجرای کلیه محصولات و مشتقات پی وی سی و موارد مرتبط، امور پیمانکاری مربوط به ساختمانها و ابنیه، انجام عملیتهای عمرانی، طراحی و اجرای فضای سبز، خطوط انتقال (آب، گاز و نفت) و … می باشد.

وی گفت: شرکت اعتماد ماشین آپادانا کلیه فعالیتهای مجاز بازرگانی شامل خرید و فروش، واردات و صادرات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی و فعالیت در حوزه پروژه های فنی، ساختمانی، عمرانی اعم از هر نوع پروژه ساختمانی و معماری و هر نوع مجتمع مسکونی، ساخت و ساز ابنیه و ساختمان اعم از محاسبات نقشه کشی، نقشه برداری، و انجام عملیات راه و ترابری، جاده سازی، پل سازی، ویلاسازی و … را انجام می دهد.

او ادامه داد: شرکت سازه طرح گستر شهر آرا کلیه فعالیتهای مجاز بازرگانی شامل خرید و فروش، واردات و صادرات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی و … را در برنامه دارد.

زمان عرضه وپسا بستگی به شرایط بازار دارد. ۱۰درصد شرکت عرضه خواهد شد. شرکت برنامه افزایش سرمایه ندارد. همچنین شرکت ۱۵ پروژه برای اجرا در دستور کار دارد که به دلیل رقابت تا نهایی نشدن نمی توان اعلام کرد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24