Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تولی پرس با حضور ٨٢.۵ درصد از سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی تشکیل شد.

در مجمع تولی پرس چه گذشت؟

به گزارش بورس24 ، در ابتدای این جلسه اعلام شد: طی سال مورد گزارش شرکت با مشکلات متعددی از جمله رقابت شدید در تامین مواد اولیه، تولید محصولات شوینده در کشور، کمبود منابع و نقدینگی مورد نیاز سرمایه در گردش تولید، تغییرات متناوب نرخ ارز، افزایش بی رویه نرخ خرید خدمات و تامین مواد اولیه اعم از داخلی و خارجی و... مواجه می نمود. لذا از این باب قرارداد کارمزدی با شرکت کیوان تجارت دارو منعقد نمود تا بتوانند در راستای تامین سرمایه در گردش هزینه های حقوق و سربار خود را اقدام نماید.

شرکت تولی پرس با حضور خود در صنعت شوینده به لحاظ تنوع سبد کالا محصولات زیادی دارد، حجم تولید این شرکت معادل 140 هزار و 323 تن انواع پودر شوینده و مایع ظرفشویی است. شرکت در نظر دارد تا با تکیه بر نواوری، ارتقا فرایندهای تولید و کاهش قیمت تمام شده تولید و عرضه محصولات جدید با کیفیت برتر در راستای شناخت نیاز مشتریان، افزایش سهم بازار، ارتقای سطح کیفیت گام بردارد.

در سال مورد گزارش کلیه تامین مواد اولیه و بسته بندی با توجه به قرارداد فی مابین با شرکت پخش کیوان تجارت دارو بوده لذا ارزش ریالی در حساب های شرکت درج نشده است.

سهامداران در خصوص کاهش جریان های نقدی عملیاتی سوال کردند که پاسخ داده شد: کاهش جریان خالص ورود وجه نقد ناشی از فعالیت های عملیاتی عمدتا به دلیل افزایش مطالبات تجاری می باشد. در ضمن دوره وصول مطالبات به دلیل انجام نشدن به موقع تعهدات توسط خریداران، افزایش یافته است. ضمن این که افزایش جریان خالص خروج وجه نقد ناشی از بازده سرمایه گذاری ها و سود پرداختی بابت تامین مالی عمدتا به دلیل سود پرداختی بابت تسهیلات مالی دریافتی از بانک ها است.

در ادامه جلسه نیز گزارش حسابرس قرائت شد و عدم اظهار نظر نسبت به صورت های مالی ارائه گردید.

در پاسخ به سوال سهامداران در خصوص این که چرا در فروشگاه های بزرگ محصولات شرکت نیست، گفته شد: چون شیوه فروش متفاوت است، این فروشگاه ها خرید غیر نقد انجام می دهند و این موضوع باب میل شرکت نیست.

در پایان نیز به دلیل زیان 7.9 برابری سرمایه سودی بین سهامداران تقسیم نشد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24