Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

ما به تازگی از زیان خارج شده و وارد مرحله سوددهی شدیم. در نتیجه امسال می توانیم اقدامات لازم برای ورود به بورس را فراهم آوریم. تمام تلاش ما این است که تا پایان سال ٩۶ این موضوع عملیاتی شود. اقدامات مورد نظر توسط تیم مالی شرکت دنبال شده و ادامه دارد.

شغدیر سودده شد/ اولین برنامه؛ ورود به بورس

شرکت پتروشیمی غدیر سال های زیادی زیانده بوده و پس از سال ها در سال جاری توانست سودده شود. این پتروشیمی سال 94 معارفه ای برای حضور در بورس برگزار کرد اما عرضه آن صورت نگرفت. در سال جاری اقداماتی برای پذیره نویسی شده و معامله گران بازار سرمایه در سال جاری شاهد عرضه این سهام خواهند بود.

هادی بیانک مدیرعامل پتروشیمی غدیر در گفتگو با بورس24 در خصوص خروج پتروشیمی ها از بورس بیان داشت: مسلما ورود به بورس ها فسادهای اخلاقی را کاهش می دهد. تاریخ ثابت کرده که هر زمان فساد اخلاقی صورت گرفته مربوط به انسان ها بوده و زمانی که کارها توسط ماشین و شبکه صورت گرفته است، شاهد سلامت رفتاری بوده ایم. هیچ گونه فسادی در سیستم اقتصادی وجود ندارد که در سیستم ماشینی باشد.

وی ادامه داد: در نتیجه مطمئنا ورود به بورس و استفاده از سیستم ماشینی بسیار مفید بوده، رفتن به سیستم مچینگ نیز کمک به حوزه اقتصادی بوده و ما نیز وارد آن خواهیم شد. ورود به بورس الزام است ولی این موضوع اما و اگرهای زیادی دارد.

وی بیان داشت: اما ذکر این نکته لازم است که خروج از بورس همان اندازه خطرناک است که اجبار ورود به بورس می تواند خطرناک باشد. اجبار ورود به بورس می تواند موجب ایجاد مشکلاتی شود که رفع آن هزینه های زیادی را خواهد داشت.

وی عنوان کرد: ورود به بورس در صورتی درست است که اصلاحات صورت گیرد. اصلاحات در عرضه و تقاضا باید صورت گیرد یعنی ما باید شاهد اصلاح و ایجاد یک رابطه منطقی بین عرضه و تقاضای بازار باشیم. همه داد و ستدها در دنیا متضمن یک شبکه منظم عرضه و تقاضا هستند. در نتیجه خروج پتروشیمی ها از بورس می تواند کار درستی نباشد.

وی عنوان کرد: بورس ایران متاسفانه در برخی بخش ها موفق عمل کرده و در برخی بخش های دیگر موفق نبوده که همین بخش ها باید اصلاح شود. اگر اصلاحات صورت گیرد بورس به قطع محل خوبی برای عرضه و تقاضا خواهد بود.

بیانک در پاسخ به این سوال که چه زمانی وارد بورس خواهید شد، گفت: ما به تازگی از زیان خارج شده و وارد مرحله سوددهی شدیم. در نتیجه امسال می توانیم اقدامات لازم برای ورود به بورس را فراهم آوریم. تمام تلاش ما این است که تا پایان سال 96 این موضوع عملیاتی شود. اقدامات مورد نظر توسط تیم مالی شرکت دنبال شده و ادامه دارد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24