Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

از میان این استارت آپ ها ١۶ تیم به مرحله نهایی رقابت راه یافتند و فعالیت خود را در مقابل هیئت داوران ارائه کردند . تیم صدتحلیل که یکی از موفق ترین استارت آپ های حوزه بورسی است ، بار دیگر خوش درخشید و مقام نخست جشنواره بزرگ فین‌تک ایران را به خود اختصاص داد.

درخشش استارت آپ بورسی صدتحلیل در جشنواره بزرگ فین‌تک ایران

بورس24 : سومین نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2017) به همراه جشنواره بزرگ فین‌تک ایران از دوم تا چهارم آبان ماه در مجتمع نمایشگاه شهر (بوستان گفت‌و‌گو) برگزار شد و در آن تمامی بانک ها و شرکت های فعال در حوزه پرداخت و تراکنش های مالی حضور داشتند .

مرکز فابا هم به‌عنوان کانون تصمیم‌سازی و محور تعامل صنعت بانکداری و پرداخت ایران از سال جاری به ‌منظور همگرایی بین فعالان استارت‌آپی حوزه فین‌تک ایران و ایجاد حلقه اتصال بین بانک‌ها و موسسات مالی با کسب‌وکارهای نوپا، اقدام به ایجاد مرکزی با عنوان " فاباتک " کرد و اولین جشنواره بزرگ فین‌تک ایران را با حضور 56 استارت آپ برگزیده فینتکی استارت زد .

رقابت فینتکی ها

از میان این استارت آپ ها 16 تیم به مرحله نهایی رقابت راه یافتند و فعالیت خود را در مقابل هیئت داوران ارائه کردند . تیم صدتحلیل که یکی از موفق ترین استارت آپ های حوزه بورسی است ، بار دیگر خوش درخشید و مقام نخست جشنواره بزرگ فین‌تک ایران را به خود اختصاص داد . بعد از آن تیم های شارژمان و دونیت مقام دوم و سوم را کسب کردند . صدتحلیل در حدود 4 ماه پیش ، در مسابقات بین المللی سیداستارز هم مقام دوم بهترین استارت آپ کشور را کسب کرده بود .

درباره صدتحلیل

سایت صدتحلیل به علاقه مندان حوزه بازار سرمایه که تخصص و وقت کافی برای تحلیل بازار را ندارند ، بهترین تحلیلگران بورس را معرفی می کند که بتوانند از مشاوره این افراد حرفه ای برای خرید و فروش خود بهره ببرند . در سامانه 100tahlil.com تمام تحلیلگران بر اساس عملکرد گذشته شان رتبه بندی شده و هرکدام دارای پروفایل شخصی و رزومه معاملاتی هستند و سوابق خرید و فروش سهام آنان قابل مشاهده است . اگر شما هم احساس کنید که یک شخص می تواند ، سهم های پرسودی را به شما معرفی کند ، می توانید آن تحلیلگر را دنبال کرده و از جدیدترین سیگنال های خرید آن شخص استفاده کنید . در اصل شما هم برای سرمایه گذاری در بازار بورس ، چندین مشاور شخصی خواهید داشت و معاملات خود را با کمک آنان انجام می دهید .

اختتامیه این مراسم با حضور پورمحمدی معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور، سید فرید موسوی نماینده مجلس شورای اسلامی، محمد ابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت، قادری مدیرعامل شرکت شاپرک، پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان و رئیس کانون بانک‌های خصوصی، کریمی مدیر عامل هلدینگ سیمرغ تجارت، لگزایی معاونت فناوری اطلاعات بانک ملت، کاظم ‌پور مدیر روابط عمومی بانک تجارت، محسن محتشم قائم مقام توسعه بازار کارت اعتباری ایران کیش و عیدی مرادی برگزار شد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24