Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

یکی از سهامداران «حریل» دغدغه هایی را درباره این شرکت فرابورسی مطرح کرده و خواستار اعمال شفاف سازی مضاعف برای این شرکت فعال در صنعت حمل و نقل شده است...

صدای سهامدار / چرا مجامع «حریل» به تعویق می افتد!؟

بورس24 : یکی از سهامداران «حریل» دغدغه هایی را درباره این شرکت فرابورسی مطرح کرده و خواستار اعمال شفاف سازی مضاعف برای این شرکت فعال در صنعت حمل و نقل شده است.

در پیغام الکترونیکی این فعال بازار سرمایه آمده است : ریل پرداز سیر یکی از شرکت های پذیرفته شده در فرابورس است که همواره در گزارشات و مجامع خود برنامه های توسعه و افزایش سود را مطرح می کرده ، اما این بار در اقدامی شک برانگیز آگهی برگزاری مجمع خود را برای روز 17 خرداد ماه در روز پنجشنبه و بین تعطیلات در هتل المپیک بر روی کدال ارسال کرده و پس از لغو این آگهی در مرحله دوم در روز پنجشنبه 24 خرداد ماه و پیش از تعطیلات عید فطر اقدام به برگزاری مجمع خواهد کرد! چنین اقداماتی اصولا برای برگزاری مجمع به این دلیل است که سهامداران زیادی در مجمع حضور نیابند و با حداقل دردسر و مشکل ، مجمع بندهای خود را تصویب کند این شک زمانی تقویت می شود که شرکت تاکنون اقدام به انتشار صورت های مالی حسابرسی شده خود در کدال نکرده است، شرکتی که تاکنون از بدو ورود تقریبا تمام مجامع خود را در روزهای عادی هفته و در هتل سیمرغ برگزار می کرد این بار چرا باید به یاد المپیک و 9 صبح پنجشنبه پیش از تعطیلات بیفتد؟!!!

...چرا!؟ به نظر من به این دلایل :

حسابرس هنوز گزارش شرکت را تائید نکرده است در حالی که برگزاری مجمع برای مرتبه اول در تاریخ 17 خرداد و اکنون پس از جابه جایی زمان آان به 24 خرداد موکول شده است.

در حال حاضر یک شخصیت حقوقی مالک اصلی شرکت ریل پرداز سیر است و اگر این شرکت از فرابورس خارج شود ، مالک اصلی زیاد ناراحت نمی شود ، چرا که تمام سهم این شرکت وثیقه موسسه اعتباری کوثر است و این شرکت توان بازپرداخت بدهی های خود را ندارد ، تا جایی که سهم نیز به همین دلیل در کف قیمتی خود درجا می زند ، تا موسسه کوثر نسبت به فروش سهام وثیقه همانند اواخر تابستان سال 96 اقدام ننماید.

این سهامدار در پایان نامه خود مدعی شده که 32 ریال از «ای پی اس» شرکت سود تحقق نیافته است!

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24