Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بازارگردان بورس کالا : هر روز از سهم حمایت می کنیم به پتانسیل های بنیادی سهم توجه داشته باشید فروش در این نقطه ها منطقی نیست!

سهامداران نگران نباشند ؛ سهم بورس کالا هر روز حمایت می شود

بورس24 : روز ۱۶ بهمن ماه سال ۹۷ بود که نماد بورس کالای حقیقی ها موسوم به «کالا4» در یک نماد جدید بازگشایی شد ،آن هم با قیمت ۷۳۲۲ ریال.هر چند پروژه تجمیع نماد بورس کالا به دلایل نامعلومی به تعویق افتاده بود اما نماد بورس کالای حقیقی ها با نرخ نسبتا متعادلی بازگشایی شده بود تا این که در روزهای پس از بازگشایی با هجوم فروشندگان مواجه شد و البته نوسان های منفی 5 درصد.

گرچه بازارگردان سهم تا جایی که توانسته از این سهم حمایت کرده و انتظار می رود در روزهای آینده شاهد متعادل شدن سهم باشیم، اما به هر حال موضوع عدم ادغام نماد بورس ها و تصمیم شورای عالی بورس بر معامله شدن سهام بورس ها با همان چند نماد مختلف تا اطلاع ثانوی، موجب نوسانات منفی بورس های انرژی و کالا) شده است.

بازارگردان چه می گوید؟

علی مهدوی پارسا، عضو هیات مدیره و مدیر سرمایه گذاری کارگزاری تدبیرگران فردا ( بازار گردان بورس کالای ایران) با اشاره به بازگشایی نماد این شرکت در خصوص حمایت از این سهم به خبرنگار بورس24 گفت: به دلیل تغییر شرایط مختلفی که در این مدت رخ داده و توقف نماد بورس کالا، طبیعی است که تعدیل قیمتی اتفاق خواهد افتاد.البته شرکت بورس انرژی هم متاسفانه همزمان با بازگشایی نماد خود با وضعیت مناسبی رو به رو نبوده است.به همین دلیل روی سهم بورس کالا نیز تاثیر گذار بوده ،گرچه در روز بازگشایی حجم خوبی از سهم، معامله شد، ما نیز علاوه بر تعهد خود ( ۳۰۰هزار سهم )، بازهم خریدار بوده ایم.

به گفته وی، بازارگردان بورس کالا علاوه برتعهد خود، ۷۰۰هزار سهم از بازار خریداری کرده است و پیش بینی می شود در روز جاری سهم وضعیت متعادلی داشته باشد.

سهم ، ارزش خرید دارد

مهدوی پارسا گفت: با توجه به این که پی بر ای سهم بورس کالا همانند سایر بورس ها بین عدد۱۰و ۱۱ بوده، قیمت منفی سهم ارزنده است و جای خرید دارد. ما نیز با هماهنگی سرمایه گذار بازگردان ( بورس کالا) از سهم حمایت خواهیم کرد.

این مقام مسئول در کارگزاری تدبیرگران فردا افزود: همانطور که اشاره شد، با توجه به تعهد خود از سهم حمایت و خرید می کنیم و انتظار می رود سهم در همین هفته کاملا متعادل شود.

پتانسیل سهم، بالفعل شده

وی با بیان این که ما در بورس کالا نقش بازار گردان را به خوبی ایفا خواهیم کرد ، تاکید کرد : امیدواریم سهم با ورود بازارگردان نقد شوندگی بیشتری داشته باشد.این نکته هم مورد توجه است که، بورس کالا از بازار پایه وارد بازار اصلی بورس تهران شده که باعث معافیت مالیاتی و شفافیت در سهم خواهد شد و با حضور بازار گردان شاهد جذب سرمایه گذاری و افزایش قیمت سهم خواهیم بود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24