Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

ایران نیروهای نظامی آمریکا در منطقه غرب آسیا را بگذارد، در فهرست گروه‌ های تروریستی محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال نامه ای خطاب به حسن روحانی رئیس شورای عالی امنیت ملی، پیشنهاد کرد، بر اساس «قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه» مصوب مجلس شورای اسلامی، شورای عالی امنیت ملی کشورمان نیروهای نظامی آمریکا در منطقه غرب آسیا موسوم به «سنتکام» را در فهرست گروه‌ های تروریستی از نظر جمهوری اسلامی ایران قرار دهد...

پیشنهاد ظریف برای مقابله با رفتار آمریکا طی نامه ای به روحانی

بورس24 : وزیر خارجه ایران در نامه‌ ای به رئیس جمهور پیشنهاد کرد که شورای عالی امنیت ملی، نیروهای نظامی آمریکا در منطقه غرب آسیا موسوم به «سنتکام» را در فهرست گروه‌ های تروریستی از نظر ایران قرار دهد. 

نظر به حمایت پنهان و آشکار نیروهای نظامی آمریکا در منطقه از گروه‌ های تروریستی و دخالت مستقیم در انجام فعالیت های تروریستی توسط نظامیان آن کشور، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال نامه ای خطاب به حسن روحانی رئیس شورای عالی امنیت ملی، بر اساس «قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه» مصوب مجلس شورای اسلامی، پیشنهاد کرد شورای عالی امنیت ملی کشورمان نیروهای نظامی آمریکا در منطقه غرب آسیا موسوم به «سنتکام» را در فهرست گروه‌ های تروریستی از نظر جمهوری اسلامی ایران قرار دهد.

با اعلام وزیر امور خارجه آمریکا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به فهرست سازمان‌ های تروریستی خارجی وزارت خارجه آمریکا افزوده شد.

کنگره آمریکا ظرف هفت روز آینده می‌ تواند جلوی این اقدام را بگیرد، اما اگر یک هفته بگذرد، این اقدام اجرایی خواهد شد. 

پیش از سخنان پامپئو که به مثابه اعلام رسمی بود، کاخ سفید نیز در بیانیه‌ای از طرح خود برای گنجاندن نام سپاه پاسداران در فهرست مزبور خبر داده بود.

این اولین بار در تاریخ ایالات متحده آمریکاست،که واشنگتن اقدام به تروریست خواندن نیروهای نظامی رسمی یک کشور دیگر می‌ کند.

منبع: فارس 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24