Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بورس ٢۴ : روز گذشته پتروشیمی نوری اعلام کرد که به مدت چند روز مجبور به توقف تولید شده است تا بتواند یکی از واحدهای شرکت را تعمیر نماید ، آنچه که مسلم است این است که شرکت طی این چند روز تولید نخواهد داشت ، اما با توجه به ظرفیت تولیدی بالای شرکت موجودی برای ارسال محصول به مشتریان وجود دارد... تقی صانعی مدیرعامل پتروشیمی نوری با توجه به اطلاع رسانی روز گذشته در خصوص توقف تولید این شرکت به خبرنگار بورس ۲۴ گفت: طی چند روز گذشته به دلیل مشکل در بخش مبدل شرکت مجبور شده ایم بین ۷ تا ۱۰ روز برای تعمیر اضطراری سوراخ شدن مبدل ، تولید را متوقف نمائیم...

«نوری» به «شپلی» مواد می رساند

بورس24 : روز گذشته پتروشیمی نوری اعلام کرد که به مدت چند روز مجبور به توقف تولید شده است تا بتواند یکی از واحدهای شرکت را تعمیر نماید ، آنچه که مسلم است این است که شرکت طی این چند روز تولید نخواهد داشت ، اما با توجه به ظرفیت تولیدی بالای شرکت موجودی برای ارسال محصول به مشتریان وجود دارد.

تقی صانعی مدیرعامل پتروشیمی نوری با توجه به اطلاع رسانی روز گذشته در خصوص توقف تولید این شرکت به خبرنگار بورس24 گفت: طی چند روز گذشته به دلیل مشکل در بخش مبدل شرکت مجبور شده ایم بین ۷ تا ۱۰ روز برای تعمیر اضطراری سوراخ شدن مبدل ، تولید را متوقف نمائیم.

تعمیرات اضطراری داریم، نه اساسی

وی گفت : البته این تعمیرات اضطراری هیچ ارتباطی با اورهال ندارد و به مدت ۷ تا ۱۰ روز به پایان می رسد.

به گفته وی، در حال حاضر ظرفیت تولیدی شرکت ۹۲ درصد است و ما دو درصد بالاتر از برنامه تولید کرده ایم.در نتیجه طی این ۱۰ روز هیچ گونه مشکلی برای فروش محصولات نخواهیم داشت و به اندازه کافی در انبار محصول وجود دارد .

صانعی گفت: انتظار می‌رود بعد از اصلاح این مبدل بتوانیم با ظرفیت بیشتری تولید نمائیم ، در نتیجه هیچ گونه مشکلی برای شرکت پیش نخواهد آمد.

شش ماهه در راه است

وی گفت: مهر ماه جاری گزارش شش ماهه به سامانه کدال ارسال می‌شود و تاکنون طبق برنامه پیش رفته ایم، همچنین در بخش صادرات ۶۰ درصد محصولات شرکت صادر می شود.

قیمت فروش به پلی اکریل برابر بورس کالا است

وی در خصوص فروش محصول به پلی اکریل اصفهان گفت: با توجه به این که این شرکت دچار مشکلاتی شده و نمی تواند از بورس کالا خرید نماید طبق دستورالعملی که از سوی وزارت صنعت و برخی نهادها دریافت شده ما می‌توانیم به این شرکت پارازایلین خارج از بورس تولید خود را به فروش برسانیم .

مدیر عامل پتروشیمی نوری گفت: البته مصرف این شرکت بسیار پایین است و حدود ماهیانه ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ تن بوده است ، این در حالی است که شرکت پتروشیمی نوری در روز ۲ هزار و ۳۰۰ تن تولید دارد. در نتیجه این میزان ، تولید ۱۵ ساعت یک شرکت هم نخواهد بود .

وی افزود: از طرفی فروش ما به صورت اعتباری ، ال سی و یا ضمانتی نیست و به صورت نقد دریافت می‌کنیم .حتی قیمت فروش هم به میزان نرخ مشخص شده در بورس کالا خواهد بود.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24