Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

غلامرضا سلیمانی در حاشیه کیش اینوکس ۲۰۱۹ در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنان در حوزه صنعت بیمه پاسخ داد.

دومین خبر مهم صنعت بیمه در حاشیه کیش اینوکس ششم/ افق درآمدی صنعت بیمه اعلام شد؛ ۶٠ هزار میلیارد تومان امسال، ٨٠ هزار میلیارد سال آینده و ١٠٠ هزار میلیارد تومان سال ١۴٠٠

بورس24 : غلامرضا سلیمانی در حاشیه کیش اینوکس ۲۰۱۹ در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنان در حوزه صنعت بیمه پاسخ داد.

سلیمانی درباره درآمد صنعت بیمه گفت: در سال جاری هدف گذاری ما در حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان است و پرتفوی بیمه ای ما در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مشابه سال قبل رشد ۴۳،۵ درصدی داشته.

وی ادامه داد: انتظار داریم در سال آتی درآمد صنعت بیمه به ۸۰ هزار میلیارد تومان برسد و سال ۱۴۰۰ درآمد ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی در دسترس است.

سلیمانی درباره اوراق بهادار بیمه گفت: در جهان پس از پذیرفتن پوشش ریسک ها اقدام به اتکایی نمودن بخشی از این ریسک می کند. حال بیمه ها می توانند با انتشار اوراق بهادار بیمه ای بخشی از ریسک ها به اشخاص و یا شرکت ها منتقل کند و مابقی را اتکایی کند. این موضوع نیاز به قانون دارد و در تلاشیم این موضوع در لایحه بودجه سال ۹۹ لحاظ شود.

سلیمانی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر پرداخت خسارت های ناشی از اعتراض های اخیر گفت: شعب بانک ها بیمه بودند و خسارت اخذ خواهند کرد.

خبرنگاران پرسیدند که بر اساس قانون بیمه خسارات متاثر از آشوب از شمولیت پرداخت خسارت خارج اند گفت: شعب بانک ها این ریسک را هم بیمه کرده بودند اما خودرو هایی که آسیب دیدند اگر این ریسک را بیمه نکرده بوده باشند مشمول پرداخت خسارت نخواهند شد.

سلیمانی در خصوص تغییرات پر حاشیه یکی از مدیران شرکت های بیمه ای گفت: ما اقدامات در راستای اعتبار سنجی مدیران را انجام دادیم و نظارت های لازم در خصوص انتصابات هیت مدیره و مدیر عامل انجام می شود، درباره آن مورد خاص هم فرآیندها بر اساس روندهای معمول موجود در خصوص انتخاب هیئت مدیره و مدیر عامل انجام شد.

وی در خصوص انتشار سه ماهه آمار شرکت های بیمه ای و تاخیر در آن هم گفت: در تلاشیم تا اطلاعات منتشر شده با حداقل مغایرت منتشر شود. در حال آماده سازی ساز و کار لازم هستیم تا اطلاعات دقیق منتشر شود.

سلیمانی درباره مطالبات صنعت بیمه از خودرو سازها هم گفت: در تلاشیم تا سازوکاری را فراهم کنیم تا بیمه ها مستقیما با خودرو سازها وارد قرار داد شوند. روال صدور بیمه نامه و پرداخت بدهی با ایران خودرو در مسیر عادی است. صنعت بیمه از سایپا هم ۱۰۰۰ میلیارد تومان مطالبات داشت که بخش قابل توجهی از آن دریافت شده و اکنون طلب معوق توافق شده نیز از این شرکت نداریم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24