Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

معاون فنی و مهندسی شرکت مبین‌وان کیش گفت: ارائه سرویس دیتا سنتر و رایانش ابری مبین‌وان کیش با هدف ارایه خدمات باکیفیت‌تر، آغاز شد.

معاون فنی و مهندسی شرکت مبین‌وان کیش خبر داد؛ سرویس دیتاسنتر و رابانش ابری مبین‌وان کیش راه‌اندازی شد

بورس24 : معاون فنی و مهندسی شرکت مبین‌وان کیش گفت: ارائه سرویس دیتا سنتر و رایانش ابری مبین‌وان کیش با هدف ارایه خدمات باکیفیت‌تر، آغاز شد.

نیما اخوی، معاون فنی و مهندسی شرکت مبین‌وان کیش از راه اندازی سرویس های جدید شرکت مبین‌وان کیش خبر داد و گفت: این سرویس زیرساختی برای ارایه خدمات در عرصه‌های دیتاسنتر، و کلود است.

معاون فنی و مهندسی شرکت مبین‌وان کیش ادامه داد: در فاز اول بیش از ۲۰ رَک فعال شده‌اند و در واقع، مبین‌وان کیش با توسعه دیتاسنترهای خود و فراهم شدن این بستر، نه‌تنها قادر خواهد بود خدمات خود را در زمینه ارایه سرویس‌های محتوایی شامل سرویس‌های گیم و ویدئویی گسترش دهد، بلکه کیفیت ارایه این سرویس‌ها به شرکا و مشتریان مبین‌وان کیش نیز ارتقا خواهند یافت.

وی با اشاره به این‌که سرویس کلود در تمام دنیا رشد خوبی یافته است، افزود: امروزه اکثر شرکت ها به سمت استفاده از سرویس های کلود شدن پیش می‌روند و در آینده نیز شاهد رشد بیشتر این سرویس‌ها خواهیم بود. بنابراین، بهینه‌سازی و توسعه دیتاسنتر‌های مبین‌وان در راستای رویکردهای جدید فرصت تازه‌‌ای را برای ارایه خدمات بهتر خواهد گشود.

معاون فنی و مهندسی شرکت مبین‌وان کیش در پایان افزود: یکی از مزایای مبین‌وان کیش در ارایه این سرویس‌ها،ارائه خدمات با قیمت و کیفیت رقابتی می باشد.

جهت دریافت اطلاعات تکمیلی می توانید به وب سایت شرکت مبین وان مراجعه فرمایید.

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24