Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

مجمع شرکت صنایع سیمان دشتستان امروز به منظور تصویب صورت های مالی برگزار شد.

تقسیم ٧٠ درصد سود «سدشت» در مجمع

بورس24 : مجمع شرکت صنایع سیمان دشتستان امروز به منظور تصویب صورت های مالی برگزار شد.

این مجمع که خبر خاصی در آن اعلام نشد، ضمن تصویب صورت های مالی سال مالی گذشته، 650 ریال سود به ازای هر سهم تقسیم کرد. این رقم، 70 درصد سود قابل تقسیم شرکت بود.

خبر تکمیلی...

مجمع سیمان دشتسان. با حضور  ۴۹.۴۸ درصد سهامداران برگزار شد. این مجمع ۶۵۰ ریال سود تقسیم کرد.

مدیرعامل شرکت سیمان دشتستان گفت:  هیئت مدیره و مدیریت شرکت معتقد است که حافظ و امانت دار سهامداران بوده و به منظور حراست از آنها انجام وظیفه می‌کند

 وی گفت: صنعت سیمان کشور به لحاظ توانایی بالا در صادرات و ارزآوری کاربردهای متنوع و ظرفیت بالای تولیدی را دارد که در کنار وجود مواد اولیه فراوان با کیفیت بالای داخلی و دانش فنی می‌توانندیکی از لنگرگاه های مهم کشور برای رشد و توسعه اقتصادی باشد . یکی از عملکردهای واحد بازرگانی راه اندازی ساختار فروش مویرگی است که در این طرح سعی شده با شکل دهی به محصولات برای رفع نیازهای مشتریان قیمت‌گذاری درست و صحیح و کارایی محصولات بررسی شکل صحیح معرفی محصول به مشتریان و نحوه اطلاع‌رسانی در مورد مکان های دسترسی به محصول تحویل بهینه به مراکز فروش فروشندگان و مصرف کنندگان نهایی به دست آید.

به گفته وی ، با این شیوه سازمان قادر خواهد بود محصول خود را مطابق با نیازهای مشتریان قرار دهد و نه اینکه چیزی را تولید کنم و انتظار رسیده و مشتریان را داشته باشند تا بخواهد با دادن امتیاز های غیر معمول به مشتریان و اسرار محصول خود را به فروش برساند شرکت سیمان دشتستان با توجه به خرید سهام و همچنین کامیون های مورد نیاز و راه اندازی شرکت حمل و نقل نسبت به تقویت شبکه توزیع و فروش مویرگی اقدام نموده است.

مدیرعامل شرکت گفت : از سایر اقدامات دیگر سیمان دشتستان پیگیری تامین مالی برای اجرای طرح در دست اجرا تهیه صورتهای مالی دوره ای ارائه گزارشات بر این سازمان بورس پیگیری مستمر ازطرف واحد امور مالی برای تعیین تکلیف عملکرد سال ۸۵ و مالیات ارزش افزوده سال های ۹۲ و ۹۳ ۹۵ ۹۶ ۹۷ تا حصول نتیجه نهایی است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24