Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

به نظر می‌رسد با توجه به رشد قیمت‌ها در بورس کالا و عدم وجود تقاضا طی بازار امروز در برخی محصولات همچون شمش فولاد شرکت کاوه و در نتیجه پیش‌بینی کاهش قیمت پایه عرضه در روزهای آتی ، بازار فردا با تحرکات سمت تقاضا آغاز شده و با بازاری متعادل همراه خواهیم ‌بود...

پیش بینی بازار ؛ شروع پرتقاضا ، پایانی متعادل

بورس24 : بورس تهران اولین روز هفته را با خوش‌بینی در سمت تقاضا نسبت به تحولات شکل گرفته در سازمان بورس و رشد کومودیتی ها آغاز کرد و توانست شاخص را یک گام به جلو براند.

به نظر می‌رسد که روند غیر کاهشی نرخ دلار، تحولات مثبت بازارهای جهانی و انتشار گزارشات مثبت 6 ماهه به خصوص در برخی نمادهای پالایشی و خوش‌بینی‌ها نسبت به گزارشات میان‌دوره‌ای سایر نمادها توانسته‌ از حجم عرضه‌ها کاسته و خریداران را به بازار بازگرداند.

اگرچه بهبود شاخصه‌های عملکردی بازار می‌تواند از بهبود روندهای درونی و کاهش حرکات محتاطانه حکایت کند اما به عقیده فعالان بازار ابهامات، ریسک‌های سیستماتیک و تردید معامله‌گران همچنان باقی است و برای شناسایی تغییر مسیر بازار هنوز زود است و هر تغییر در سیاست‌های ارزی و نرخ دلار و عوامل بیرونی می‌تواند عرضه‌ها را به بازار بازگرداند.

بنابراین به نظر می‌رسد، بازار فردا با تحرکات سمت تقاضا آغاز شده ولی با توجه به رشد قیمت‌ها در بورس کالا و عدم وجود تقاضا طی بازار امروز در برخی محصولات همچون شمش فولاد شرکت کاوه و در نتیجه پیش‌بینی کاهش قیمت پایه عرضه در روزهای آتی در ادامه با بازاری متعادل همراه خواهیم ‌بود. همچنین از آنجا که این روزها سهامداران نوسانات نرخ دلار، نرخ بهره و میزان فروش اوراق را رصد می‌کنند، هرگونه تغییر در نرخ دلار سمت‌وسوی بازار را در ادامه معاملات تعیین خواهد کرد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24