Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

شفافیت و فساد ستیزی در شستا را مورد توجه قرار خواهیم داد علی رستمی، مدیر عامل جدید شستا در مراسم معارفه خود، گفت: از حمایت و حسن اعتماد مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و مجموعه وزارت رفاه تشکر می‌ کنم و امیدواریم بتوانیم به ماموریت خود در این شرکت به نحو مطلوب عمل کنیم...

رستمی: همه ظرفیت شستا را با تمام توان به کار خواهیم گرفت

بورس24 : علی رستمی، مدیر عامل جدید شستا  در مراسم معارفه خود، گفت: از حمایت و حسن اعتماد مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و مجموعه وزارت رفاه تشکر می‌ کنم و امیدواریم بتوانیم به ماموریت خود در این شرکت به نحو مطلوب عمل کنیم.

وی افزود: برنامه ما این است که شستا را به صورت یک مگا پروژه اداره کنیم و از همه روزها و لحظات دوره ماموریت خود برای پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای استفاده کنیم.

مدیرعامل جدید شستا توسعه فعالیت و افزایش بازدهی و مولد نمودن سرمایه‌های راکد شستا و استفاده از ظرفیت‌های ملی و بین المللی را مهمترین برنامه این شرکت عنوان کرد و اظهار داشت: با امکانات و ظرفیت‌های کشور و با شجاعت، خودباوری و همت مجموعه مدیران و متخصصین شستا این کار بزرگ را انجام خواهیم داد.

رستمی شفافیت را از دیگر مسائل حائز اهمیت در شستا عنوان کرد و و گفت: همان‌ طور که رئیس جمهور محترم همواره بر فسادستیزی تأکید می‌کنند، فساد ستیزی از مسائل مورد تاکید وزیر محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی است و قطعا کمیته‌ای برای این موضوع تشکیل خواهیم داد و شفافیت و فساد ستیزی در شستا را مورد توجه قرار خواهیم داد.

وی افزود: مدیران شستا باید در صف اول مبارزه با فساد باشند و مدیران عامل و هیات مدیره شرکت‌ ها در شستا نقش کلیدی در این امر دارند و راه اصلی آن نیز استقرار نظام حاکمیت شرکتی است.

رستمی ادامه داد: شستا سهم قابل توجهی از تولید ناخالص کشور را در اختیار دارد و تأثیر این سهم در رشد اقتصادی کشور نیز بسیار حائز اهمیت است و همه ظرفیت شستا را با تمام توان به کار خواهیم گرفت و اراده همه ما بر بهره‌ گیری از تمام ظرفیت‌ های شستا است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24