Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

معاون اقتصادی و مالی در گفت و گو با بورس 24 : سود هلدینگ دو برابر می شود اعلام اثرات وضع مالیات برای صادرات محصولات پتروشیمی ؛ بزودی

دو خبر از «فارس»

بورس24 : هلدینگ خلیج فارس تا توجه به رشد سود آوری دو برابری خود در ۶ ماهه نخست، نسبت به سال گذشته، نشان داده که می تواند سود دو برابری تا پایان سال محقق نماید. این هلدینگ، به زودی اثرات مالی ناشی از لغو مالیات حاصل از صادرات شرکت های زیر مجموعه خود را اعلام می‌کند.

سعید محبی فرد معاون مالی و اقتصادی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در خصوص برگزاری مجامع پارس و نوری و مبین و انتخاب اعضای هیات مدیره این شرکت ها به خبرنگار بورس24 گفت: گرچه مجمع امروز فجر به دلیل مشخص نشدن موضوع سهام عدالت به تنفس خورد،  لکن انتخاب اعضای هیات مدیره شرکت های پتروشیمی پارس، نوری و مبین  نیازی به مجوز سهام عدالت ندارد و برگزاری مجامع این شرکت ها طی هفته جاری انجام خواهد شد.

به زودی اثرات مالی ، مالیات بر صادرات محصولات اعلام خواهد شد

وی در خصوص مالیات حاصل از صادرات محصولات پتروشیمی گفت: از پنجشنبه هفته گذشته که این موضوع مطرح شد، به همه شرکت های زیر مجموعه گفتیم که بررسی های لازم را برای اثرات سود و زیانی ناشی از مالیات بر صادرات  انجام بدهند. به محض مشخص شدن اثرات مالی تا چند روز آینده ، حتما از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد شد.

به گفته وی، اگر این اثرات سود و زیانی بسیار با اهمیت باشد، حتما از طریق سازمان بورس و وزارت نفت برای کمک به این شرکت ها اقدامات لازم انجام خواهد شد ، گرچه برای سیستم مالیاتی دولت باید اصلاحاتی انجام شود ولی، باید باز هم ببینیم که این اثرات چه میزان معنی دار خواهد بود.
 
محبی فرد گفت: نکته جالب این است که در لیست اعلام شده، متانول که یک سوخت و محصول میانی است معاف از مالیات است ولی پلی اتیلین معافیت ندارد.

فارس پتانسیل سودآوری دو برابری دارد

معاون مالی و اقتصادی هلدینگ خلیج فارس به اشاره به رشد دوبرابری سودآوری در ابتدای سال نسبت به سال گذشته در خصوص وضعیت سهام شرکت گفت: دلیل اصلی رشد بازار،  تصمیماتی  بود که در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت گرفته شد و از طرفی در واقع قیمت سهام آنقدر جذاب است که P/E آن ها با نرخ بازده مورد انتظار بازار کاملا مطابقت دارد و قیمت‌های سهام ارزنده است ، امیدواریم که  در آتی اتفاقات خوبی بیفتد و این روند ادامه دار باشد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24