Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

گرامیداشت مناسبت خجسته ولادت حضرت علی (علیه‌السلام) و روز پدر با حضور مدیر عامل مس باهنر در جمع کارگران بخش های مختلف این شرکت برگزار شد...

گرامیداشت مناسبت خجسته ولادت حضرت علی (علیه‌ السلام) در فباهنر

بورس24مدیر عامل این مجموعه عظیم صنعتی همزمان با ولادت با سعادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر با حضور در کنار کارگران بخش های مختلف شرکت، این  مناسبت خجسته را به آنان تبریک و تهنیت گفت.

ضیائی تلاش کارگران در راه کسب روزی حلال را ستودنی دانست و گفت: کارگران جهادگران عرصه تولید در کشور هستند که در دوره جنگ اقتصادی دشمن نقش، مهمی در بی اثر کردن تحریمها داشته و دارند.

وی عملکرد کارکنان این مجموعه صنعتی را در ۱۰ ماهه سالجاری درخشان توصیف کرد و افزود: فضای همت و همدلیِ نهادینه شده در مس باهنر، موجب حفظ و ارتقا جایگاه این شرکت شده و هم اکنون نشان مس باهنر، از جمله نشانهای افتخارآمیز در عرصه صنعت کشور بشمار می‌آید.

ضیائی به فعالیت های جانبی در شرکت نیز اشاره و خاطرنشان کرد: کارکنان این مجموعه علاوه برکسب افتخارات متعدد در عرصه تولید، در زمینه‌ هایی همچون ورزش و سلامت نیز دستاوردهای درخشانی داشته‌ اند. 

مدیر عامل مس باهنر تاکید کرد: خوشبختانه هم اکنون خانواده ها نیز مجموعه را از خودشان میدانند و به استناد مسابقه‌ای که روابط عمومی شرکت بمناسبت دهه فجر امسال برگزار کرده، موارد زیادی از دستاوردهای شرکت را بطور دقیق یادآوری کرده‌اند که نشان از پیوند نزدیک آنها با فعالیت کارکنان مجموعه دارد.

برای گرفتن سیگنال خرید سهام بلند مدت روی لینک کلیک کنید.↪️

برای اطلاع از مجامع جدید بورس روی لینک کلیک کنید.↪️

برای مشاهده اخبار لحظه ای بازار امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

ضیائی گسترده کردن برنامه‌ های شرکت در سطح خانواده‌ ها و درنظر داشتن تاثیرات جدی حمایت های خانواده‌ از تلاشِ فردِ شاغل را موجب نزدیکی آنها به مجموعه و پیشرفتِ امور دانست و گفت: در تمامی برنامه های شرکت، خانواده‌ها بعنوان یک رکن اصلی مد نظر قرار می گیرند.

مدیر عامل مس باهنر بر استمرار حضور میدانی در کنار کارکنان تاکید کرد و افزود: این دیدارها که بطور معمول در طول هفته انجام می‌شود؛ در مناسبتهای ویژه، فرصتی مناسب برای بیان دقیق نیازها و مشکلات همکاران بشمار می‌ روند. 

اخبار سهام فباهنر 1400

منبع خبر: روابط عمومی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24