Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

با توجه به وضعیت پارامترهای موثر و روند عرضه و تقاضا به نظر می‌رسد که روند متعادل و آرام معاملات فردا نیز ادامه یابد و شاهد رشد یا افت محسوسی نباشیم. هرچند طبیعتاً نگرانی بابت نوسانات و دست به دست شدن احتمالی و موقتی سهام در نزدیکی کانال یک میلیون و 500 هزار واحد نداریم و صعودی بودن روند بازار در میان مدت و بلندمدت را محتمل می‌دانیم...

پیش بینی بورس فردا 23 فروردین 1401 / اصلاح شاخص و ادامه راه...؟

بورس24 : بازار سهام  معاملات امروز را متعادل آغاز کرد.

روند متعادل در کلیت بازار به ویژه بزرگان و اقبال خریداران در برخی از صنایع چون شیمیایی‌ها سبب شد تا در نهایت شاخص کل با رشد بیش از 5400 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 479 هزار واحد بایستد و یک گام دیگر به سطح یک میلیون و 500 هزار واحد نزدیک شود. سطحی که این بار امیدها برای فتح آن به دلایل متعدد افزایش یافته‌است. در سمت دیگر اما شاخص هم وزن با رشد 3550 واحدی عملکرد بهتری نسبت به شاخص کل داشت.

نزدیکی به فصل مجامع و گزارش‌های مناسب از سودسازی شرکت‌ها و به طور کل عوامل بنیادی مناسب سبب شده تا خوش بینی‌ها نسبت به آینده بورس نیز افزایش یابد. کمااین که ارزش معاملات خرد در روزهای پیشین در سطوح امیدوارکننده‌ای قرار گرفت.

با این وجود علاوه بر حضور نوسان گیران، بعضاً سهامداران خود را در معرض ریسک‌هایی همچون وضعیت نرخ دلار یا حتی نوسانات منفی قیمت‌های جهانی مشاهده می‌کنند که نتیجه آن را در اصلاح موقتی بازار در راه فتح کانال‌های پیش رو می‌بینیم.

اما به اعتقاد اغلب تحلیلگران چشم‌انداز بازارهای جهانی به دلایل متعدد مثبت است و از سویی نرخ دلار فعلاً خیال کاهشی شدن ندارد و با وجود لزوم ارزیابی منطقی ریسک‌های صنایع مختلف، سهامداران باید پورتفوهای خود را به گونه ای دور از هیجان بازبینی کنند که از سودهای احتمالی سال جاری محروم نشوند.

در مجموع با توجه به وضعیت پارامترهای موثر و روند عرضه و تقاضا به نظر می‌رسد که روند متعادل و آرام معاملات فردا نیز ادامه یابد و شاهد رشد یا افت محسوسی نباشیم. هرچند طبیعتاً نگرانی بابت نوسانات و دست به دست شدن احتمالی و موقتی سهام در نزدیکی کانال یک میلیون و 500 هزار واحد نداریم و صعودی بودن روند بازار در میان مدت و بلندمدت را محتمل می‌دانیم.

برای اطلاع از مجامع بورسی این هفته روی لینک کلیک کنید↪️

برای دیدن تحلیل های بورس جدید روی لینک کلیک کنید↪️

برای اطلاع از اخبار بورس امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

مشاهده گزارش چشم انداز بورس فردا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24